Project Manager w zespole Commercial Transformation
Logistyka

Project Manager w zespole Commercial Transformation

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager / C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C1

Microsoft Office Excel

finanse

Supply Chain

zarządzanie projektami

Mile widziane

Microsoft Power BI

Opis stanowiska

Od ponad 75 lat jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce. Tworzymy unikalny ekosystem, który łączy świat offline i online – ponad 370 salonów stacjonarnych, nowoczesną platformę Empik.com, aplikację mobilną oraz EmpikPlace – nasz dynamicznie rozwijający się marketplace. Rocznie obsługujemy ponad 10 milionów klientów, generując sprzedaż przekraczającą 4 miliardy złotych.   Nasza oferta to ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach – od książek, zabawek i artykułów papierniczych, po elektronikę, zdrowie i urodę, dom i ogród czy sport. Ale Empik to nie tylko produkty – to także dostęp do cyfrowych treści (Empik Go), biletów na wydarzenia (Empik Bilety, Going.) i inspirujących doświadczeń. 

Jesteśmy liderem sprzedaży omnikanałowej i jednym z TOP4 graczy polskiego e-commerce. Nasz zespół to ponad 3 500 osób, w tym ~200 specjalistów IT, którzy wspólnie tworzą przyszłość handlu i rozrywki. 

Dołącz do #EmpikTeam i współtwórz z nami kolejne rozdziały tej wyjątkowej historii. Witaj w klubie gotowych na nowe wyzwania! 


Project Manager w zespole Commercial Transformation


W tej roli będziesz odpowiadać, za: 

  • Prowadzenie i koordynację projektów w obszarze Commercial Transformation, mających na celu wzrost rentowności, poprawę efektywności procesów komercyjnych i lepsze zarządzanie zapasem; 

  • Współpracę z jednostkami biznesowymi (handel, finanse, logistyka, e-commerce) w celu definiowania wspólnych celów biznesowych i zapewnienia skutecznej realizacji projektów; 

  • Wsparcie zespołów handlowych i operacyjnych w planowaniu i wdrażaniu zmian procesowych, w tym w obszarach współpracy z dostawcami, polityki wyprzedażowej czy zarządzania zapasem; 

  • Ocena skuteczności działań komercyjnych (online i offline) i rekomendowanie działań optymalizacyjnych; 

  • Budowanie i rozwijanie kluczowych wskaźników efektywności (KPI) monitorujących postęp wdrażanych projektów i osiąganie celów biznesowych; 

  • Przygotowanie raportów statusowych, zapewniających transparentność realizacji celów; 

  • Udział w analizach jakości decyzji zakupowych i ich wpływu na rentowność oraz rotację zapasu; 

  • Przygotowywanie prezentacji i materiałów wspierających komunikację zmian w organizacji. 


Pasujesz do nas, jeśli: 

  • Masz doświadczenie w zarządzaniu projektami transformacyjnymi w obszarze komercyjnym / handlowym / supply chain / pricing / finansach; 

  • Potrafisz planować, koordynować i skutecznie wdrażać projekty, angażując różne zespoły i interesariuszy; 

  • Wykazujesz umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków biznesowych; 

  • Potrafisz skutecznie komunikować się i współpracować z różnymi działami; 

  • Dobrze znasz Microsoft Excel i PowerPoint; 

  • Znasz lub chcesz nauczyć się Power BI; 

  • Jesteś samodzielny/a, dokładny/a i proaktywny/a. 


Mile widziane:​  

  • Doświadczenie w konsultingu, retail, e-commerce lub FMCG; 

  • Udział w projektach optymalizacji procesów komercyjnych lub transformacji biznesowej.