Retail Media Strategist (Mid/Senior)
Nowa
Marketing

Retail Media Strategist (Mid/Senior)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C1

angielski B2

wystąpienia publiczne

analizowanie

budowanie strategii

e-commerce

GA4

analiza

digital marketing

strategia marketingowa

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.

W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 365 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.

Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.

Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).


Tryb pracy: Hybrydowy (4 dni pracy z biura +1 dzień w trybie home office)

Miejsce pracy: Warszaw

 

Zakres odpowiedzialności:


  • Badanie trendów dotyczących reklamy i e-commerce oraz dostarczanie spostrzeżeń zespołom wewnętrznym.
  • Analiza i raportowanie wyników kampanii oraz ich wpływu na sprzedaż, obserwacja sezonowości kategorii i trendów zakupowych online.
  • Opracowywanie i wdrażanie kompleksowych strategii reklamowych, dla kluczowych partnerów, które zwiększają konwersję i zaangażowanie Klientów.
  • Budowanie relacji i negocjowanie warunków współpracy z domami mediowymi i agencjami kreatywnymi.
  • Współpraca z działami handlowym, marketingu i innymi w celu optymalizacji planów reklamowych dla Klientów.
  • Umiejętności budowania i utrzymywania relacji i partnerami biznesowymi.
  • Uczestnictwo w raportowaniu wyników i usprawnianiu procesów w Zespole Reklamy.
  • Tworzenie case studies i best practices.
  • Tworzenie estetycznych i atrakcyjnych wizualnie materiałów prezentujących dane i strategii go-to-market dla poszczególnych kategorii produktowych.
  • Wsparcie narracyjne prezentacji na konferencje i materiałów handlowych.
  • Prowadzenie webinarów dla klientów i prezentacji podczas konferencji branżowych.
  • Mentorowanie współpracowników i wspieranie rozwoju zespołu.

 

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenia w opracowywaniu strategii marketingowych i optymalizacji ofert.
  • Umiejętności analizy danych i wyciągania wniosków.
  • Znajomości narzędzi e-marketingowych i e-commerce.
  • Zdolności adaptacji i elastyczności w pracy nad różnymi projektami.
  • Umiejętności strategicznego myślenia i rozwiązywania problemów.
  • Doskonałych umiejętności komunikacyjnych i współpracy.
  • Chęci ciągłego samodoskonalenia się.
  • Umiejętność tworzenia atrakcyjnych wizualnie prezentacji i materiałów.
  • Swoboda w wystąpieniach publicznych.
  • Biegłość w jez. angielskim umożliwiająca swobodną komunikację biznesową - zarówno w mowie jak i piśmie.
  • 5-6 lat doświadczenia w pracy ze strategiami reklamowymi i/lub analizą danych najchętniej w środowisku e-commerce lub domu mediowym.
  • Swoboda pracy w Microsoft Excel, Power Point, BI oraz GA4 i JIRA.


Rekomendowane oferty

E-commerce Manager

Nowa
Air-Com
Wrocław
marketing automation
e-commerce
SEO
Nowa