Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.
W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 350 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.
Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.
Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).
W zespole specjalistów SEO & Content dbamy o widoczność Empiku w wyszukiwarkach, optymalizując treści, struktury i ustalając strategie ukierunkowane na ruch. Naszą codzienność tworzą dane i wykresy, ale też współpraca, wymiana wiedzy i realny wpływ na rozwój serwisu. Łączymy analityczne podejście z pasją do tworzenia angażującego i ciekawego contentu.
Tryb pracy: hybrydowy (4 dni z biura w Warszawie oraz 1 dzień a trybie home office)
W tej roli będziesz odpowiadać za:
Nasze oczekiwania:
Rekomendowane oferty