Specjalista/ka ds. e-commerce z językiem czeskim
Marszałkowska 104/122, Warszawa
Empik
Specjalista ds. e-commerce poszukiwany! Dołącz do #empikteam i wspieraj nasze działania online na rynku czeskim. Stale się rozwijamy i wychodzimy poza granice, dlatego szukamy eksperta e-commerce, który odpowie na potrzeby swojego rynku.
Od ponad 75 lat jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce. Tworzymy unikalny ekosystem, który łączy świat offline i online – ponad 370 salonów stacjonarnych, nowoczesną platformę Empik.com, aplikację mobilną oraz EmpikPlace – nasz dynamicznie rozwijający się marketplace. Rocznie obsługujemy ponad 10 milionów klientów, generując sprzedaż przekraczającą 4 miliardy złotych. Nasza oferta to ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach – od książek, zabawek i artykułów papierniczych, po elektronikę, zdrowie i urodę, dom i ogród czy sport. Ale
Empik to nie tylko produkty – to także dostęp do cyfrowych treści (Empik Go), biletów na wydarzenia (Empik Bilety, Going.) i inspirujących doświadczeń.
Jesteśmy liderem sprzedaży omnikanałowej i jednym z TOP4 graczy polskiego e-commerce. Nasz zespół to ponad 3 500 osób, w tym ~200 specjalistów IT, którzy wspólnie tworzą przyszłość handlu i rozrywki.
Dołącz do #EmpikTeam i współtwórz z nami kolejne rozdziały tej wyjątkowej historii. Witaj w klubie gotowych na nowe wyzwania!
Więcej o roli, czyli co przed Tobą:
· Kompleksowa odpowiedzialność za rozwój sprzedaży w kanale online na rynku czeskim – zarządzanie promocją produktów oraz prowadzenie benchmark’ów obszarowych;
· Tworzenie i implementacja ofert oraz akcji marketingowych (www/app);
· Wdrażanie rozwiązań stymulujących sprzedaż;
· Czytanie raportów i analiza konkurencji, sprzedaży wraz z przygotowaniem rekomendacji i planu działania;
· Praca w języku czeskim - czyli zarządzanie treściami online oraz współpraca z lokalnymi marketplace;
· Nawiązywanie współpracy z lokalnymi influencerami i promocja w social mediach;
· Wsparcie Klienta w kanałach: mail, telefon, chat, social media.
Co docenimy?
· Znajomość języka czeskiego w stopniu zaawansowanym - w mowie i w piśmie, jak również komunikatywny język polski (dużo współpracy między działowej i pracy na polskojęzycznych systemach);
· Doświadczenie w świecie e-commerce - znasz narzędzia i metody zarządzania sprzedażą internetową;
· Znajomość świata sprzedaży, marketingu i social mediów – potrafisz wykorzystać różne metody sprzedaży wieloma kanałami i masz marketingową smykałkę;
· Kreatywność, jak również odwagę w proponowaniu rozwiązań – wychodzisz naprzeciw wyzwaniom;
· Efektywne zarządzanie swoim czasem i zadaniami i płynne odnajdywanie się w dynamicznie działającym zespole;
· Samodzielność i zaangażowanie w powierzone projekty.
Super, jeśli dodatkowo:
· Jesteś na bieżąco z nowinkami obszaru e-commerce;
· Posiadasz doświadczenie w pracy z CMS;
· Posługujesz się GA4 i Power BI.
Co oferujemy?
· Możliwość rozbudowywania wizerunku empiku na zagranicznych rynkach;
· Pracę w dynamicznie rozwijającej się i unikatowej omnikanałowej organizacji zorientowanej na wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych;
· Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć – współpracując z najlepszymi specjalistami i ekspertami w swojej dziedzinie;
· Możliwość rozwoju w strukturach firmy (awanse, transfery wewnętrzne);
· Model pracy hybrydowej (4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office) - nasze biuro jest zlokalizowane w samym centrum miasta przy ul. Marszałkowska 104/122;
· Start pracy pomiędzy 8:00 a 10:00;
· Indywidualny onboarding stanowiskowy dostosowany do Twojego tempa przyswajania wiedzy;
· Spotkania i inicjatywy integracyjne – spotykamy się zarówno w ramach zespołu, ale i całej organizacji, zapraszamy na nasz taras z widokiem na PKiN;
· Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny).
Specjalista/ka ds. e-commerce z językiem czeskim
Specjalista/ka ds. e-commerce z językiem czeskim
Marszałkowska 104/122, Warszawa
Empik