⭐ Going. to spółka z Grupy Empik, która od wielu lat wyznacza nowe standardy obsługi, promocji i sprzedaży biletów na wydarzenia w największych ośrodkach miejskich. Za pomocą unikalnej aplikacji oferuje uczestnikom i organizatorom wspólną płaszczyznę, na której mogą odkrywać, układać i promować wydarzenia. Serwis Going. jest przewodnikiem miejskim, który redakcyjnie jest uzupełniany przez portal lifestylowy Going.MORE. Jako część Grupy Empik wchodzimy w skład największej sieci dystrybucji biletów na wydarzenia w Polsce 🌎
Zakres obowiązków:
- Wspieranie procesu pozyskiwania nowych partnerów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami;
- Pomoc w realizacji sprzedaży i obsłudze posprzedażowej rozwiązań z branży eventowej, zgodnie z wytycznymi zespołu;
- Uczestnictwo w identyfikacji potrzeb partnerów, przygotowywaniu ofert, asystowanie przy negocjacjach i finalizacji sprzedaży;
- Zbieranie informacji o działaniach konkurencji i monitorowanie trendów w branży;
- Współpraca z innymi działami firmy w celu realizacji wspólnych celów.
Nasze oczekiwania:
- Zainteresowanie branżą biletową, eventową, muzyczną, sportową, kulturalną lub rekreacyjną;
- Chęć nauki i rozwoju w obszarze sprzedaży i obsługi klienta;
- Umiejętność słuchania i komunikacji;
- Zaangażowanie i pozytywne nastawienie do realizacji powierzonych zadań;
- Otwartość na naukę rozwiązywania problemów;
- Samodzielność i inicjatywa w działaniu;
- Gotowość do nauki i pracy w wymiarze minimum 20 godzin tygodniowo;
- Otwartość na pracę hybrydową – możliwość pracy zdalnej z okazjonalnymi wizytami w biurze (np. w Warszawie);
- Mile widziane doświadczenie w branży eventowej.