Marketing Project Manager w sektorze B2B
Marketing

Marketing Project Manager w sektorze B2B

Katowice
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

B2B marketing

SaaS

SEO

Analityczność

Google Tag Manager

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

MARKETING PROJECT MANAGER w sektorze B2B


Wymagane doświadczenie i kompetencje:


  • Kompetencja rozumienia i tworzenia strategii marketingowej dla firm B2B oraz biznesu
  • Silne kompetencje analityczne – umiejętność przetwarzania informacji, wyciągania trafnych wniosków i optymalizacja podejmowanych działań marketingowych (kontent i performance).
  • Kompetencje Project Managera - umiejętność zarządzania projektami
  • Doświadczenie w organizowaniu i koordynowaniu pracy dostawców zewnętrznych (agencje i frelancerzy).
  • Lekkie pióro, wiedza i doświadczenie w pisaniu angażujących treści B2B kierowanych do
  • konkretnych Buyer Person i zgodnie z zasadami SEO.
  • Znajomość i umiejętność korzystania z narzędzi analityki marketingowej (Google Search Console, Google Analytics 4), narzędzi do pisania i optymalizacji treści pod kątem SEO (np. Senuto) oraz systemów mailingowych i marketing automation (narzędzia typu GetResponse). Inne narzędzia marketingowe mile widziane.
  • Rozumienie zasad działania systemów reklamowych m.in. Google Tag Manager, Facebook Ads i innych
  • Duża dyscyplina pracy, samodzielność i proaktywność w działaniu
  • Doświadczenie w promocji rozwiązań SaaS’owych


Zakres obowiązków:


  • Realizacja i egzekucja strategii marketingowej w oparciu o postawione cele i KPIs.
  • Tworzenie lub korekta dostarczonych treści marketingowych na wszystkich etapach lejka marketingowego - artykuły, posty w social mediach, treści reklamowe, treści do Video Marketingu, newslettery, lead magnety (np. e-poradniki, checklisty) itd.
  • Organizacja webinarów i innych eventów budujących świadomość marki WorkTime Expert.
  • Planowanie, koordynacja i ewaluacja pracy dostawców zewnętrznych – np. realizacja kampanii typu performance, optymalizacja pod kątem SEO, tworzenie video contentu.
  • Bieżąca analityka wszystkich podejmowanych działań marketingowych (kontentowych i
  • performance) wewnętrznych i realizowanych przez dostawców zewnętrznych pod kątem KPI i ROI.
  • Praca w trybie ciągłej poprawy (PDCA) - przedstawianie rekomendacji optymalizujących na podstawie wniosków z raportów.


Oferujemy:


  • Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B
  • Wynagrodzenie w wysokości 9-12 tys. zł netto na fv
  • Benefity do wyboru (karta MultiSport finansowana w 100% lub ubezpieczenie zdrowotne
  • prywatna opieka medyczna).
  • Samodzielność w działaniu
  • Dofinansowanie szkoleń rozwojowych
  • Sprzęt do pracy (wygodne stanowisko, szybki komputer i porządny smartfon)
  • Pracę od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach (Ty decydujesz, o której przychodzisz do pracy w zakresie 08:00 - 11:00). Przez pierwszych kilka miesięcy praca wyłącznie stacjonarnie w biurze w Krakowie, w późniejszym okresie możliwa praca hybrydowa.


Jeżeli szukasz pracy w dynamicznym zespole, nastawionym na zmiany i rozwój, gdzie liczy się kreatywność i samodzielność, ale też współpraca, to wyślij swoje CV przez RocketJobs


Czekamy na Ciebie


Czego możesz się spodziewać?

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Proces rekrutacyjny będzie się składał z:

  • weryfikacji CV,
  • rozmowy kwalifikacyjnej online z elementami Assessment Center.


Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.

Zapraszamy!

Rekomendowane oferty

Email Marketing Manager

Nowa
3Oaks
Bukareszt
, Praca zdalna
Zdalnie
email marketing
Tableau
e-mail marketing
Nowa