Specjalista ds. Digital/Content Marketingu w e-commerce
Marketing

Specjalista ds. Digital/Content Marketingu w e-commerce

6 000 - 10 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
6 000 - 10 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

idosell

social media

content marketing

copywriting

Meta Ads

SEO

Allegro

e-mail marketing

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

 Jesteśmy liderem w nowoczesnych technologiach energooszczędnych. Oferujemy wyjątkowe możliwości rozwoju zawodowego dzięki bliskiej współpracy w zgranym zespole i bezpośredniemu wpływowi na strategię firmy. Nasze elektryczne systemy ogrzewania na podczerwień – takie jak promienniki, panele grzewcze i grzejniki hybrydowe – łączą innowacyjność, wydajność i troskę o środowisko naturalne. Dzięki naszym produktom pomagamy klientom indywidualnym i biznesowym obniżyć koszty ogrzewania i zwiększyć komfort życia. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu, który zmienia przyszłość na bardziej energooszczędną, aplikuj na poniższe stanowisko. Poszukujemy kreatywnej i wszechstronnej osoby, która wesprze nas w działaniach marketingowych i pomoże budować silną obecność marki w internecie.

 

Twoje zadania:

  • Tworzenie opisów technicznych produktów do sklepu z branży ogrzewnictwa, pod kątem wybranych odbiorców z naciskiem na korzyści użytkowe odbiorcy i zasady SEO.
  • Optymalizacja istniejących opisów produktowych. Implementowanie opisów na platformie IdoSell oraz Allegro
  • Tworzenie treści marketingowych, w tym tekstów promujących produkty, usługi, dostosowanych do kanałów komunikacji i celów sprzedażowych. Współpraca z agencjami zewnętrznymi.
  • Opracowanie i wdrożenie strategii content marketingowej na stronach firmowych i portalach branżowych
  • Prowadzenie profilów social media (Facebook, Instagram, Linkedin) – planowanie harmonogramu publikacji, angażowanie społeczności, tworzenie treści postów.
  • Zarządzanie kampaniami Meta Ads
  • Współpraca i koordynowanie działań partnerów od: Google Ads, Allegro Ads i innych
  • Tworzenie prostych grafik na potrzeby kampanii marketingowych i mediów społecznościowych, z wykorzystaniem narzędzi takich jak Canva lub Photoshop


Wymagania:

  • Min. 3 lata doświadczeni w marketingu (agencja mediowa, e-commerce, dostawca technologii lub mediów digital).
  • Umiejętność pisania angażujących treści i dopasowywania ich do różnych grup odbiorców.
  • Znajomość Google Analytics 4 i umiejętność interpretacji danych.
  • Podstawowa wiedza z zakresu reklamy internetowej i mediowych wskaźników.
  • Doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu kampanii w social media.
  • Umiejętność tworzenia treści zgodnych z zasadami SEO.
  • Znajomość narzędzi do projektowania grafik (np. Canva, Photoshop).
  • Dobra organizacja pracy.
  • Sumienność i dokładność;
  • Wielozadaniowość;
  • Zdolność kreatywnego myślenia,
  • Samodzielność,
  • Wyczulona estetyka,
  • Umiejętność analizy danych marketingowych i wyciągania wniosków.


Mile widziane:

  • Umiejętność pracy w środowisku HTML, IdoSell
  • Umiejętność montażu prostych filmów –YouTube, reels na Instagram.
  • Doświadczenie w produkcji filmów
  • Zainteresowanie OZE i technologiami energooszczędnymi lub wykształcenie techniczne
  • Umiejętność pracy z AI


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (6000 – 10000 brutto/bez VAT - proponowane wynagrodzenie uzależnione jest od doświadczenia zawodowego oraz umiejętności kandydata).
  • Elastyczny czas pracy i opcję pracy zdalnej.
  • Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę pracy.
  • Możliwość kreowania własnych rozwiązań.


Jeśli czujesz, że to stanowisko jest stworzone dla Ciebie, wyślij nam swoje CV.

Nie czekaj, dołącz do zespołu Enerzon i razem z nami zmieniaj przyszłość na bardziej energooszczędną i przyjazną dla środowiska!


6 000 - 10 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B