💻 Miejsce pracy: Cała Polska (praca zdalna)
Cześć!
Z tej strony team EVA Dywaniki! 🚀
❇️ Kim jesteśmy?
🚀 Jesteśmy prężnie rozwijającym się startupem, który wprowadził do Europy technologiczne dywaniki samochodowe oraz akcesoria samochodowe wykonane z materiału EVA, zdobywając 20% polskiego rynku e-commerce w kategorii dywaników samochodowych w ciągu 5 lat aktywnej sprzedaży.
🚀 Jesteśmy szybko rozwijającą się firmą, której tempo wzrostu wynosi co najmniej 200% rok do roku i nie mamy zamiaru zwalniać.
🚀 W ciągu 4 lat osiągnęliśmy kamień milowy w postaci 100 000 klientów, mając tylko jeden podstawowy produkt w naszym portfolio! Otrzymaliśmy ponad 6 000 unikalnych recenzji, a średnia ocena wynosi 4,8 na 5.
🚀 Naszą super mocą jest umiejętność pozyskiwania informacji zwrotnych z rynku, słuchania klientów, szybkiego przyswajania nowej wiedzy, przemyślanego działania i analizowania wyników oraz szybkiego wdrażania nowych pomysłów w życie.
📍 Nasza misja: Podnoszenie jakości życia kierowców poprzez poprawę komfortu, stylu i praktyczności ich samochodów.
Kogo szukamy?
Poszukujemy osoby, która:
✔Jest prawdziwym fanem motoryzacji.
✔ Biegle zna język polski na poziomie C2/native (to warunek konieczny!).
✔ Jest towarzyska i ma wysokie umiejętności interpersonalne.
✔ Potrafi planować cele i konsekwentnie dążyć do ich realizacji.
✔ Zna angielski na poziomie minimum B2.
✔ Ma przynajmniej roczne doświadczenie w obsłudze klienta (telefonicznej lub mailowej)
Twoje przyszłe obowiązki:
✔ Zapewnianie przyjaznej, profesjonalnej i zrozumiałej komunikacji z klientami (telefon, e-mail, czat online).
✔ Profesjonalne i pozytywne podejście do powierzonych zadań.
✔ Dbanie o wysoki standard obsługi klienta.
✔ Uzupełnianie danych w systemie CRM.
Co zyskasz pracując z nami?
💻 100% pracy zdalnej – możesz pracować skąd chcesz.
🔧 Wysokiej jakości narzędzia pracy, które ułatwią Ci codzienne zadania.
🎁 Konkursy wewnętrzne z atrakcyjnymi nagrodami.
👨🏫 Wsparcie doświadczonego Team Leadera, który jest zawsze gotów pomóc.
💵 Wynagrodzenie w wysokości 4666-5000 zł brutto + możliwość uzyskania części prowizyjnej.
🌍 Możliwość realnego wpływu na przyszłość firmy – zespół Customer Support ściśle współpracuje z innymi działami.
🚀 Doświadczenie w dynamicznie rozwijającym się startupie – rośniemy w tempie 5x+ rok do roku.
🎈 Ambitny i pozytywnie nastawiony zespół (średnia wieku to 29 lat).
🏅 Produkt, z którego będziesz dumny – nasz NPS to ponad 86%.
🛠️ Możliwość testowania naszych produktów.
🎊 Integracyjne wydarzenia firmowe.
📈 Aktywny udział w projektach marketingowo-sprzedażowych.
📍 Jak wygląda proces rekrutacyjny?
Brzmi ciekawie?
Jeśli spełniasz nasze oczekiwania, czekamy na Twoje CV! Przed zgłoszeniem, zachęcamy do zapoznania się z naszymi mediami społecznościowymi:
🔹 Tik tok
A także sprawdź, co mówią o nas inni:
Jeśli motoryzacja to Twoja pasja i masz solidną wiedzę o pojazdach, koniecznie daj nam o tym znać! 🚗 Szukamy osób, które naprawdę czują ten temat i chcą wykorzystać swoje doświadczenie w praktyce.
Brzmi jak coś dla Ciebie? Wspomnij o tym w formularzu aplikacyjnym i napisz kilka słów do pracodawcy – czekamy na Twoje zgłoszenie!
Do usłyszenia!
Rekomendowane oferty