Szukasz miejsca, w którym kampanie reklamowe to nie tylko kliknięcia, ale realny wpływ na rozwój firm i ludzi? W Enzo tworzymy zespół, który działa właśnie z taką intencję.
Strategie i kampanie to codzienność w marketingu – tym się zajmujemy. Generujemy leady i tworzymy nowe produkty, w tym kursy online i e-booki dla przedsiębiorców i autorów. Jednak równie ważne są dla nas relacje. Tworzymy agencję, która we wszystkich działaniach szuka większej wartości. Więc jeśli utożsamiasz się z takim spojrzeniem na świat, to być może nasze krzesło Specjalisty Kampanii Płatnych (PPC) czeka właśnie na Ciebie. Aplikuj do 13 lipca 2025 r.
Możesz o sobie powiedzieć?
Pracuję z Google Ads i/lub Meta Ads minimum rok.
Potrafię na podstawie otrzymanych założeń zaplanować, wdrożyć i zoptymalizować kampanię reklamową nastawioną na generowanie leadów lub sprzedaż (e-commerce).
Lubię pracować z danymi liczbowymi, potrafię obsługiwać arkusz kalkulacyjny (MS Excel i/lub Arkusze Google).
Chętnie poszerzam swoją wiedzę na temat systemów reklamowych.
Pilnuję terminów, potrafię ustalać priorytety dla zadań.
Potrafię pisać zwięzłe wiadomości e-mail i rozmawiać z Klientem bez lania wody.
I can communicate in English, I understand what I am reading.
Znajomość Google Analytics 4, Google Tag Managera, Google Merchant Center lub innego systemu reklamowego (TikTok Ads, LinkedIn Ads, Bing Ads) będzie Twoim dodatkowym atutem.
Twoje przykładowe aktywności w pracy:
Zbieram i analizuję niezbędne informacje przed uruchomieniem kampanii.
Konfiguruję od zera kampanię w Google Ads / Meta Ads.
Analizuje dane z obecnej kampanii Google Ads / Meta Ads i wyciągam wnioski dla zespołu / Klienta.
Generuję raport z kampanii i przygotowuję wnioski (co widzę, co się sprawdza, co następnym razem zrobimy lepiej).
Uzupełniam arkusz z konwersjami i porównuję z rzeczywistymi danymi otrzymanymi od klienta.
Weryfikuję, czy dane w Google Analytics są zbierane poprawnie.
Korzystam z AI, żeby znaleźć inspirację na nurtujące wyzwanie.
W ramach prowadzenia kampanii rozdzielam zadania pozostałym członkom zespołu.
Odznaczam w Asana’ie zadania do zrobienia (taski).
Uczestniczę w spotkaniu z opiekunem Google / Meta i ustalam, co można zrobić lepiej na koncie klienta.
Rekomenduje wstrzymanie kampanii, bo widzę, że nie przynosi efektów, szukam innych rozwiązań.
Przygotowuję argumenty dla klienta, aby zwiększył budżet, bo widzę potencjał wzrostu.
Zgłaszam potrzebę stworzenia nowej kreacji, bo po danych widać, że skuteczność obecnych kreacji spada.
Umieszczam film na YouTube na kanale klienta, bo będę go potrzebował do reklamy video.
Robię swoje i nie idę na spotkanie / call jeśli moja obecność nie jest absolutnie konieczna.
Czytam artykuł o nowinkach Google Ads i planuję, na których kontach mogę przetestować to czego się dowiedziałem.
Czytam fragment książki, gdzie mogę znaleźć rozwiązanie na wyzwanie u Klienta,
Oglądam kolejny odcinek kursu GA4 i wdrażam to co się dowiedział*m.
Co z tego będziesz mieć?
Kampanie nastawione na konkretne efekty.
Przestrzeń na naukę i rozwój zawodowy w agencji Google Partners, która realizuje płatne kampanie od 20 lat.
Wybór formy pracy: biuro w Lublinie lub hybrydowo.
Dostęp do wiedzy (firmowa biblioteczka, subskrypcje narzędzi i szkoleń online)
Zatrudnienie w wybranej przez Ciebie formie (UoP, B2B, Umowa cywilna).
Kameralny 5-osobowy zespół, który działa w duchu współpracy i wsparcia.
Służbowy laptop (Apple MacBook) + dodatkowy monitor
Brak zbędnych spotkań – szanujemy Twój czas.
Pewną wypłatę zawsze na czas.
Wysokość wynagrodzenia zaproponujemy na spotkaniu, gdy poznamy Twoje doświadczenie i kompetencje.
Jak aplikować do Enzo?
Przygotuj swoje CV (max. 10 MB).
Pochwal się jedną przeprowadzoną przez siebie kampanią, która była wyzwaniem i zakończyła się sukcesem. Nie podawaj szczegółów, które pozwolą zidentyfikować klienta. Format pliku dowolny (max. 10 MB).
Wypełnij ankietę https://enzo7.typeform.com/rekrutacja-ppc dodając w niej CV i opis kampanii.
Co dalej?
Do 18 lipca wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną. Podziękujemy Ci za udział w rekrutacji lub zaprosimy na rozmowę (online).
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty