Enzo to agencja marketingowa, która wspiera przedsiębiorców w generowaniu leadów, a autorów w sprzedaży książek, kursów online oraz innych produktów. Tworzymy strategie, produkujemy treści i prowadzimy kampanie, które przynoszą sprzedaż. Szukamy osoby, która wesprze nasz zespół w zadaniach operacyjnych i pomoże nam działać jeszcze sprawniej. Aplikuj do 1 lipca 2025 r.
Możesz o sobie powiedzieć?
-
Pracuję z Google Ads i Meta Ads ponad 2 lata.
-
Korzystam aktywnie z Google Analytics 4, Google Tag Managera oraz Google Merchant Center.
-
Potrafię na podstawie otrzymanych założeń zaplanować, wdrożyć i zoptymalizować kampanię reklamową nastawioną na generowanie leadów lub sprzedaż (e-commerce).
-
Lubię pracować z danymi liczbowymi, potrafię obsługiwać arkusz kalkulacyjny (MS Excel i/lub Arkusze Google).
-
Chętnie poszerzam swoją wiedzę na temat systemów reklamowych.
-
Pilnuję terminów, potrafię ustalać priorytety dla zadań.
-
Potrafię pisać zwięzłe wiadomości e-mail i rozmawiać z Klientem bez lania wody.
-
I can communicate in English, I understand what I am reading.
-
Znajomość innego systemu reklamowego (TikTok Ads, LinkedIn Ads, Bing Ads) będzie Twoim dodatkowym atutem.
Twoje przykładowe aktywności w pracy:
-
Zbieram i analizuję niezbędne informacje przed uruchomieniem kampanii.
-
Konfiguruję od zera kampanię w Google Ads / Meta Ads.
-
Analizuje dane z obecnej kampanii Google Ads / Meta Ads i wyciągam wnioski dla zespołu / Klienta.
-
Generuję raport z kampanii i przygotowuję wnioski (co widzę, co się sprawdza, co następnym razem zrobimy lepiej).
-
Uzupełniam arkusz z konwersjami i porównuję z rzeczywistymi danymi otrzymanymi od klienta.
-
Weryfikuję, czy dane w Google Analytics są zbierane poprawnie.
-
Korzystam z AI, żeby znaleźć inspirację na nurtujące wyzwanie.
-
W ramach prowadzenia kampanii rozdzielam zadania pozostałym członkom zespołu.
-
Odznaczam w Asana’ie zadania do zrobienia (taski).
-
Uczestniczę w spotkaniu z opiekunem Google / Meta i ustalam, co można zrobić lepiej na koncie klienta.
-
Rekomenduje wstrzymanie kampanii, bo widzę, że nie przynosi efektów, szukam innych rozwiązań.
-
Przygotowuję argumenty dla klienta, aby zwiększył budżet, bo widzę potencjał wzrostu.
-
Zgłaszam potrzebę stworzenia nowej kreacji, bo po danych widać, że skuteczność obecnych kreacji spada.
-
Umieszczam film na YouTube na kanale klienta, bo będę go potrzebował do reklamy video.
-
Robię swoje i nie idę na spotkanie / call jeśli moja obecność nie jest absolutnie konieczna.
-
Czytam artykuł o nowinkach Google Ads i planuję, na których kontach mogę przetestować to czego się dowiedziałem.
-
Czytam fragment książki, gdzie mogę znaleźć rozwiązanie na wyzwanie u Klienta,
-
Oglądam kolejny odcinek kursu GA4 i wdrażam to co się dowiedział*m.
Co z tego będziesz mieć?
-
Kampanie nastawione na konkretne efekty.
-
Przestrzeń na naukę i rozwój zawodowy.
-
Wybór formy pracy: biuro w Lublinie lub hybrydowo.
-
Dostęp do wiedzy (firmowa biblioteczka, subskrypcje narzędzi i szkoleń online)
-
Zatrudnienie w wybranej przez Ciebie formie (UoP, B2B, Umowa cywilna).
-
Kameralny zespół, który działa w duchu współpracy i wsparcia.
-
Pewną wypłatę zawsze na czas.
-
Wysokość wynagrodzenia zaproponujemy na spotkaniu, gdy poznamy Twoje doświadczenie i kompetencje.
-
Brak zbędnych spotkań – szanujemy Twój czas.
Jak aplikować do Enzo?
-
Przygotuj swoje CV (max. 10 MB).
-
Pochwal się jedną przeprowadzoną przez siebie kampanią, która była wyzwaniem i zakończyła się sukcesem. Nie podawaj szczegółów, które pozwolą zidentyfikować klienta. Format pliku dowolny (max. 10 MB).
-
Wypełnij ankietę https://enzo7.typeform.com/rekrutacja-ppc dodając w niej CV i opis kampanii.
Co dalej?
Do 4 lipca wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną. Podziękujemy Ci za udział w rekrutacji lub zaprosimy na rozmowę.