Specjalista Kampanii Płatnych (PPC)
Nowa
Marketing

Specjalista Kampanii Płatnych (PPC)

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

Google Ads

Meta Ads

Google Analytics

Google Sheets

Google Tag Manager

Mile widziane

Google Data Studio

Opis stanowiska

Enzo to agencja marketingowa, która wspiera przedsiębiorców w generowaniu leadów, a autorów w sprzedaży książek, kursów online oraz innych produktów. Tworzymy strategie, produkujemy treści i prowadzimy kampanie, które przynoszą sprzedaż. Szukamy osoby, która wesprze nasz zespół w zadaniach operacyjnych i pomoże nam działać jeszcze sprawniej. Aplikuj do 1 lipca 2025 r.


Możesz o sobie powiedzieć?


  1. Pracuję z Google Ads i Meta Ads ponad 2 lata.
  2. Korzystam aktywnie z Google Analytics 4, Google Tag Managera oraz Google Merchant Center.
  3. Potrafię na podstawie otrzymanych założeń zaplanować, wdrożyć i zoptymalizować kampanię reklamową nastawioną na generowanie leadów lub sprzedaż (e-commerce).
  4. Lubię pracować z danymi liczbowymi, potrafię obsługiwać arkusz kalkulacyjny (MS Excel i/lub Arkusze Google).
  5. Chętnie poszerzam swoją wiedzę na temat systemów reklamowych.
  6. Pilnuję terminów, potrafię ustalać priorytety dla zadań.
  7. Potrafię pisać zwięzłe wiadomości e-mail i rozmawiać z Klientem bez lania wody.
  8. I can communicate in English, I understand what I am reading.
  9. Znajomość innego systemu reklamowego (TikTok Ads, LinkedIn Ads, Bing Ads) będzie Twoim dodatkowym atutem.


Twoje przykładowe aktywności w pracy:


  1. Zbieram i analizuję niezbędne informacje przed uruchomieniem kampanii.
  2. Konfiguruję od zera kampanię w Google Ads / Meta Ads.
  3. Analizuje dane z obecnej kampanii Google Ads / Meta Ads i wyciągam wnioski dla zespołu / Klienta.
  4. Generuję raport z kampanii i przygotowuję wnioski (co widzę, co się sprawdza, co następnym razem zrobimy lepiej).
  5. Uzupełniam arkusz z konwersjami i porównuję z rzeczywistymi danymi otrzymanymi od klienta.
  6. Weryfikuję, czy dane w Google Analytics są zbierane poprawnie.
  7. Korzystam z AI, żeby znaleźć inspirację na nurtujące wyzwanie.
  8. W ramach prowadzenia kampanii rozdzielam zadania pozostałym członkom zespołu.
  9. Odznaczam w Asana’ie zadania do zrobienia (taski).
  10. Uczestniczę w spotkaniu z opiekunem Google / Meta i ustalam, co można zrobić lepiej na koncie klienta.
  11. Rekomenduje wstrzymanie kampanii, bo widzę, że nie przynosi efektów, szukam innych rozwiązań.
  12. Przygotowuję argumenty dla klienta, aby zwiększył budżet, bo widzę potencjał wzrostu.
  13. Zgłaszam potrzebę stworzenia nowej kreacji, bo po danych widać, że skuteczność obecnych kreacji spada.
  14. Umieszczam film na YouTube na kanale klienta, bo będę go potrzebował do reklamy video.
  15. Robię swoje i nie idę na spotkanie / call jeśli moja obecność nie jest absolutnie konieczna.
  16. Czytam artykuł o nowinkach Google Ads i planuję, na których kontach mogę przetestować to czego się dowiedziałem.
  17. Czytam fragment książki, gdzie mogę znaleźć rozwiązanie na wyzwanie u Klienta,
  18. Oglądam kolejny odcinek kursu GA4 i wdrażam to co się dowiedział*m.


Co z tego będziesz mieć?


  1. Kampanie nastawione na konkretne efekty.
  2. Przestrzeń na naukę i rozwój zawodowy.
  3. Wybór formy pracy: biuro w Lublinie lub hybrydowo.
  4. Dostęp do wiedzy (firmowa biblioteczka, subskrypcje narzędzi i szkoleń online)
  5. Zatrudnienie w wybranej przez Ciebie formie (UoP, B2B, Umowa cywilna).
  6. Kameralny zespół, który działa w duchu współpracy i wsparcia.
  7. Pewną wypłatę zawsze na czas.
  8. Wysokość wynagrodzenia zaproponujemy na spotkaniu, gdy poznamy Twoje doświadczenie i kompetencje.
  9. Brak zbędnych spotkań – szanujemy Twój czas.


Jak aplikować do Enzo?


  1. Przygotuj swoje CV (max. 10 MB).
  2. Pochwal się jedną przeprowadzoną przez siebie kampanią, która była wyzwaniem i zakończyła się sukcesem. Nie podawaj szczegółów, które pozwolą zidentyfikować klienta. Format pliku dowolny (max. 10 MB).
  3. Wypełnij ankietę https://enzo7.typeform.com/rekrutacja-ppc dodając w niej CV i opis kampanii.


Co dalej?


Do 4 lipca wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną. Podziękujemy Ci za udział w rekrutacji lub zaprosimy na rozmowę.