Specjalista Kampanii Płatnych (PPC)

Marketing

Onyksowa 3, Lublin

Enzo Sp. z o.o.

6 500 - 9 500 PLN
Netto miesięcznie - B2B
6 000 - 8 000 PLN
Brutto miesięcznie - UoP
Pełny etat
UoP, B2B
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Szukasz miejsca, w którym kampanie reklamowe to nie tylko kliknięcia, ale realny wpływ na rozwój firm i ludzi? W Enzo tworzymy zespół, który działa właśnie z taką intencję.


Strategie i kampanie to codzienność w marketingu – tym się zajmujemy. Generujemy leady i tworzymy nowe produkty, w tym kursy online i e-booki dla przedsiębiorców i autorów. Jednak równie ważne są dla nas relacje. Tworzymy agencję, która we wszystkich działaniach szuka większej wartości. Więc jeśli utożsamiasz się z takim spojrzeniem na świat, to być może nasze krzesło Specjalisty Kampanii Płatnych (PPC) czeka właśnie na Ciebie. Aplikuj do 13 lipca 2025 r.


Możesz o sobie powiedzieć?


  • Pracuję z Google Ads i/lub Meta Ads minimum rok.

  • Potrafię na podstawie otrzymanych założeń zaplanować, wdrożyć i zoptymalizować kampanię reklamową nastawioną na generowanie leadów lub sprzedaż (e-commerce).

  • Lubię pracować z danymi liczbowymi, potrafię obsługiwać arkusz kalkulacyjny (MS Excel i/lub Arkusze Google).

  • Chętnie poszerzam swoją wiedzę na temat systemów reklamowych.

  • Pilnuję terminów, potrafię ustalać priorytety dla zadań.

  • Potrafię pisać zwięzłe wiadomości e-mail i rozmawiać z Klientem bez lania wody.

  • I can communicate in English, I understand what I am reading.

  • Znajomość Google Analytics 4, Google Tag Managera, Google Merchant Center lub innego systemu reklamowego (TikTok Ads, LinkedIn Ads, Bing Ads) będzie Twoim dodatkowym atutem.


Twoje przykładowe aktywności w pracy:


  • Zbieram i analizuję niezbędne informacje przed uruchomieniem kampanii.

  • Konfiguruję od zera kampanię w Google Ads / Meta Ads.

  • Analizuje dane z obecnej kampanii Google Ads / Meta Ads i wyciągam wnioski dla zespołu / Klienta.

  • Generuję raport z kampanii i przygotowuję wnioski (co widzę, co się sprawdza, co następnym razem zrobimy lepiej).

  • Uzupełniam arkusz z konwersjami i porównuję z rzeczywistymi danymi otrzymanymi od klienta.

  • Weryfikuję, czy dane w Google Analytics są zbierane poprawnie.

  • Korzystam z AI, żeby znaleźć inspirację na nurtujące wyzwanie.

  • W ramach prowadzenia kampanii rozdzielam zadania pozostałym członkom zespołu.

  • Odznaczam w Asana’ie zadania do zrobienia (taski).

  • Uczestniczę w spotkaniu z opiekunem Google / Meta i ustalam, co można zrobić lepiej na koncie klienta.

  • Rekomenduje wstrzymanie kampanii, bo widzę, że nie przynosi efektów, szukam innych rozwiązań.

  • Przygotowuję argumenty dla klienta, aby zwiększył budżet, bo widzę potencjał wzrostu.

  • Zgłaszam potrzebę stworzenia nowej kreacji, bo po danych widać, że skuteczność obecnych kreacji spada.

  • Umieszczam film na YouTube na kanale klienta, bo będę go potrzebował do reklamy video.

  • Robię swoje i nie idę na spotkanie / call jeśli moja obecność nie jest absolutnie konieczna.

  • Czytam artykuł o nowinkach Google Ads i planuję, na których kontach mogę przetestować to czego się dowiedziałem.

  • Czytam fragment książki, gdzie mogę znaleźć rozwiązanie na wyzwanie u Klienta,

  • Oglądam kolejny odcinek kursu GA4 i wdrażam to co się dowiedział*m.


Co z tego będziesz mieć?


  • Kampanie nastawione na konkretne efekty.

  • Przestrzeń na naukę i rozwój zawodowy w agencji Google Partners, która realizuje płatne kampanie od 20 lat.

  • Wybór formy pracy: biuro w Lublinie lub hybrydowo.

  • Dostęp do wiedzy (firmowa biblioteczka, subskrypcje narzędzi i szkoleń online)

  • Zatrudnienie w wybranej przez Ciebie formie (UoP, B2B, Umowa cywilna).

  • Kameralny 5-osobowy zespół, który działa w duchu współpracy i wsparcia.

  • Służbowy laptop (Apple MacBook) + dodatkowy monitor

  • Brak zbędnych spotkań – szanujemy Twój czas.

  • Pewną wypłatę zawsze na czas.

  • Wysokość wynagrodzenia zaproponujemy na spotkaniu, gdy poznamy Twoje doświadczenie i kompetencje.


Jak aplikować do Enzo?


  1. Przygotuj swoje CV (max. 10 MB).

  2. Wypełnij krótką ankietę https://enzo7.typeform.com/rekrutacja-ppc dodając w niej przygotowane CV.


Co dalej?


Do 18 lipca wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną. Podziękujemy Ci za udział w rekrutacji lub zaprosimy na rozmowę (online).

Wymagane umiejętności

Google Sheets
Facebook Ads
Google Ads

Mile widziane

Google Data Studio
Google Tag Manager
Meta Ads
Google Analytics
Oferta dodana: 13.06.2025
Lokalizacja biura