Dla naszego klienta, znanego producenta suplementów diety i zdrowej żywności poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko: Marketing Managera
(*Kandydacie, Twoja aplikacja zostanie przedstawiona naszemu klientowi tylko i wyłącznie za Twoją zgodą. Podczas rozmowy z naszym rekruterem uzyskasz wszystkie informacje o firmie i stanowisku, które pozwolą Ci podjąć decyzję. Jako agencja wyłącznie pośredniczymy w rekrutacji, finalnym pracodawcą jest klient).
Przyszły zakres obowiązków:
- Opracowanie i wdrażanie kompleksowej strategii marketingowej wspierającej cele biznesowe firmy
- Zarządzanie zespołem marketingowym (wytyczanie celów/ przydzielanie zadań, monitorowanie postępów w projektach)
- Nadzorowanie zróżnicowanych działań marketingowych (PR, Copywriting, SoMe, Digital/ Influencer Marketing, Trade Marketing)
- Nawiązywanie współpracy z agencjami marketingowymi, mediami, partnerami biznesowymi oraz ambasadorami marki
- Zarządzanie budżetem marketingowym oraz ocena efektywności inwestycji marketingowych (Raportowanie do Zarządu)
- Monitorowanie rynku, konkurencji oraz trendów w branży fitness, suplementów i zdrowego stylu życia
Wymagania pracodawcy:
- Minimum 2- letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze marketingu (preferowane w branży FMCG/ fitness lub pokrewnej)
- Doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz podejmowania decyzji na podstawie danych
- Znajomość narzędzi digital marketingu, SEO, SEM i social media
- Zdolności przywódcze i doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
Pracodawca oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
- Atrakcyjne wynagrodzenie stałe
- Dodatkowy system premiowy
- Benefity: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport
- Możliwość skorzystania z programu emerytalnego
- Kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje
- Wysoka autonomia pracy
- Rozwój w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i znanej marce
proszę również o dodanie słów kluczowych: Head of Marketing, Marketing Director, Marketing Manager, Dyrektor Marketingu, Kierownik Marketingu, PR, Brand, Product, Digital Marketing.