Specjalista/ka ds. Administracji (Administrator/ka Kontraktu)
Zakres obowiązków
- administracyjne wsparcie zespołu zarządzającego na budowie: nadzorowanie realizacji harmonogramu prac, terminowości spływania dokumentów wymaganych w ramach kontraktu;
- weryfikacja poprawności umów z podwykonawcami, wsparcie administracyjne przy negocjowaniu warunków i ich ewidencjonowanie;
- nadzór nad obiegiem dokumentów kontraktowych (korespondencji kontraktowej, dokumentów rozliczeniowych, raportów z realizacji prac, dokumentów zmian do kontraktu, dokumentów związanych z roszczeniami, dokumentacji powykonawczej);
- przygotowywanie korespondencji kierowanej do Inwestora;
- sporządzanie protokołów z narad i innych spotkań odbywanych w ramach kontraktu;
- prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty;
- pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych biura budowy;
- weryfikacja faktur zgodnie z wytycznymi;
- przygotowywanie zestawień, raportów wymaganych przez przełożonego;
- wsparcie zespołu zarządzającego na budowie w zakresie stosowania warunków kontraktowych i przeciwdziałania ryzykom kontraktowym.
Wymagania
- swobodnie komunikuje się w języku angielskim;
- posiada wykształcenie wyższe(preferowane kierunki – prawo, administracja i pokrewne lub budownictwo i pokrewne);
- posiada co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w podobnej roli;
- swobodnie posługuje się pakietem MS Office;
- jest nastawiona na współpracę i sprawną komunikację w zespole;
- potrafi działać pod presją czasu;
- poszukuje stabilnego zatrudnienia w dużej organizacji
Benefity
- Dofinansowanie karty sportowqej / leasingu roweru
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie uprawnień, studiów, zajęć językowych
- Ubezpieczenie na życie
- Wewnętrzne szkolenia i programy rozwojowe
- Okolicznościowe spotkania firmowe
- Konkursy wewnątrz firmowe
- Posiłki dla pracowników budów