Head of Content & PR
Nowa
Marketing

Head of Content & PR

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Erli.pl

Erli.pl

ERLI to jedna z czołowych platform marketplace w Polsce, która co miesiąc przyciąga ponad 9 milionów aktywnych kupujących. Współpracujemy z tysiącami sprzedawców, wspierając ich w maksymalizacji sprzedaży i rozwoju ich biznesów. Naszym celem jest dostarczanie szerokiej gamy produktów w konkurencyjnych cenach, zapewniając klientom najwyższy standard obsługi i satysfakcję z zakupów.

Wymagane umiejętności

content marketing

PR/public relations

marketing

Opis stanowiska

Dołącz do nas jako lider komunikacji i narracji marki!

 

Szukamy doświadczonej osoby, która poprowadzi strategię contentową i PR-ową naszej firmy, budując silną obecność marki w mediach, internecie i świadomości klientów.

🔍Twoje zadania:

  • Tworzenie i realizacja strategii content marketingowej i PR wspierającej cele biznesowe i wizerunkowe marki.

  • Planowanie i tworzenie treści (optymalizowanych pod LLM i SEO on-site i off-site), w tym artykułów eksperckich, treści blogowych, landing page’y, opisów produktowych i materiałów do kampanii evergreen.

  • Rozwój działań content marketingowych w kanałach własnych i zewnętrznych (blog, media branżowe, partnerstwa kontentowe).

  • Zarządzanie zespołem contentowym (graficy, specjaliści ds. social media,).

  • Budowanie i utrzymywanie relacji z mediami, partnerami.

  • Koordynacja kampanii PR, eventów, wywiadów.

  • Monitorowanie wizerunku marki w mediach i kanałach społecznościowych, reagowanie na sytuacje kryzysowe.

  • Współpraca z działami marketingu, sprzedaży i HR w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

  • Analiza efektywności działań i raportowanie wyników np. zasięgi, zaangażowanie, konwersje, widoczność organiczna) oraz raportowanie wyników i rekomendacje optymalizacyjne.


✅ Nasze oczekiwania:

  • Minimum 5 lat doświadczenia w obszarze content marketingu i PR (mile widziane w branży e-commerce.

  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i redakcyjne (PL i EN).

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i projektami (end-to-end).

  • Znajomość narzędzi wspierających działania contentowe i PR-owe, SEO, CMS, social media, Google Analytics, narzędzi do monitoringu mediów i social media.

  • Doświadczenie w budowaniu kampanii contentowych i PR-owych, które wspierają cele sprzedażowe, wizerunkowe i employer brandingowe.

  • Kreatywność, strategiczne myślenie i odporność na stres.


💙 Co oferujemy?

  • Możliwość indywidualnego, nieograniczonego rozwoju biznesowego w dynamicznie rosnącej organizacji w branży e-commerce;

  • Realny wpływ na rozwój naszej organizacji – Twoje pomysły się dla nas liczą!;

  • Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe);

  • Różnorodne zadania i cele – wiesz, co masz robić, ale pozostawiamy Ci dużą swobodę działania i jesteśmy otwarci na Twoje pomysły;