Senior Data Analyst
ERLI to jedna z czołowych platform marketplace w Polsce, która co miesiąc przyciąga ponad 9 milionów aktywnych kupujących. Współpracujemy z tysiącami sprzedawców, wspierając ich w maksymalizacji sprzedaży i rozwoju ich biznesów. Naszym celem jest dostarczanie szerokiej gamy produktów w konkurencyjnych cenach, zapewniając klientom najwyższy standard obsługi i satysfakcję z zakupów.
Chcesz współpracować nad:
Prowadzeniem wszechstronnych analiz ilościowych i jakościowych, koncentrujących się na wyszukiwarce, ścieżkach użytkowników i innych kluczowych obszarach platformy.
Wnioskowaniem i formułowaniem konkretnych rekomendacji na podstawie przeprowadzonych analiz, a następnie ich wdrażaniem wraz z zespołem w celu poprawy funkcjonalności platformy i osiągania założonych metryk.
Projektowaniem i analizowaniem eksperymentów A/B, w tym precyzyjnym definiowaniem kohort, KPI oraz metryk strażniczych, a także interpretacją ich wyników.
Aktywnym wspieraniem procesu projektowania i realizacji badań ilościowych.
Tworzeniem i optymalizowaniem metryk jakościowych i ilościowych dla listingu oraz wyników wyszukiwania, aby zapewnić ich najwyższą efektywność.
Wspieraniem w definiowaniu i monitorowaniu kluczowych wskaźników efektywności (KPI), które przekładają się na wyniki wyszukiwarki i konwersję na ścieżce użytkownika.
Gromadzeniem, monitorowaniem i interpretowaniem danych z różnorodnych źródeł i obszarów, takich jak performance marketing czy ścieżki konwersji.
Wsparciem w przekładaniu danych ilościowych na identyfikację problemów użytkowników, co w efekcie będzie stanowić podstawę do aktywnego wsparcia w kreowaniu skutecznych rozwiązań.
Szukamy osób, które:
Są w pełni samodzielnymi analitykami z silnym mindsetem produktowym, które doskonale odnajdują się w dynamicznym i zmiennym środowisku startupowym.
Posiadają minimum 5-letnie doświadczenie w pracy z dużymi zbiorami danych, wykorzystując narzędzia takie jak BigQuery, Tableau czy Snowflake.
Znakomicie posługują się narzędziami takimi jak: Looker, Grafana, GA4, Firebase, BigQuery, Excel.
Znają metodyki eksperymentów A/B zarówno na poziomie teoretycznym, jak i praktycznym, ze szczególnym uwzględnieniem badań wyszukiwarek, a także potrafią trafnie interpretować ich wyniki.
Potrafią samodzielnie wyciągać konkretne wnioski biznesowe z zachowań użytkowników i danych ilościowych, wspierając się w razie potrzeby danymi jakościowymi.
Potrafią odnaleźć się w gąszczu danych, narzędzi i procesów, wyciągając z nich nie tylko suche informacje, ale przede wszystkim wartościowe wnioski, które pomagają osiągać cele biznesowe.
Nie boją się dynamicznego i zmiennego środowiska, gdzie otwarta głowa i proaktywność w rozwiązywaniu problemów są fundamentem sukcesu.
Dobrze znają branżę e-commerce lub pasjonują się rozwojem wyszukiwarek oraz poprawą efektywności ścieżek użytkowników.
Zachęcamy do aplikowania!

Erli S.A.
ERLI to jedna z najszybciej rosnących platform e-commerce w Europie i druga co do wielkości w Polsce. Każdego miesiąca odwiedza nas ponad 9 milionów użytkowników, a naszą aplikację pobrano już ponad 3 miliony razy. Współ...
Senior Data Analyst
Senior Data Analyst