EssenceMediacom
Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łącząc innowacje, dane i skalę działania. Dla Ciebie to dostęp do globalnych zasobów, narzędzi opartych na AI i współpracy z certyfikowanymi ekspertami. Jako Top Employer 2021–2025 tworzymy nowoczesne miejsce pracy, docenione tytułem Grupy Mediowej Roku 2024 i 2025.
Kogo szukamy?
Osoby, która chce rozwijać swoje umiejętności strategiczne, wykorzystując przy tym holistyczną wiedzę mediową.
Jako MEDIA PLANNER będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który zmienia cele biznesowe naszych Klientów w skuteczne cele mediowe. AP buduje relacje oparte na zaufaniu, proponując przy tym nasze innowacyjne rozwiązania.
Co będziesz robić?
odpowiadać za Client Service, czyli profesjonalną komunikację z Klientem, doradztwo, rozumienie potrzeb i odpowiadanie na nie,
przygotowywać kompleksowe strategie mediowe (synchronizacja działań online i offline),
tworzyć media plany i monitorować planowany budżetów,
realizować wyznaczone KPI oraz cele biznesowe zdefiniowane przez Klienta,
monitorować aktywność konkurencji,
prowadzić i koordynować projekty międzydziałowe.
Czego potrzebujesz do wykonywania powyższych zadań?
umiejętności planowania omnichannel strategy ze znajomością strategiczną wszystkich mediów,
doświadczenia w obsłudze narzędzi takich jak TGI, Kantar, Adventage / Arianna, AdReal, Adscope, Gemius Mediapanel,
wiedzy w optymalizacji zasięgów multimedialnych,
umiejętności przygotowania i uporządkowania flowchartów,
znajomości PowerPoint i Excel na bardzo dobrym poziomie,
swobodnej komunikacji w języku angielskim (B2),
Świetnie odnajdziesz się w naszym zespole jeśli cenisz prace zespołową i lubisz analizować duże zbiory danych, w tym wyciągać wnioski.
Czego możesz spodziewać się po nas?
umowy o pracę,
pracy 3 dni z biura, 2 z domu,
benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej, zniżki na kantynę,
workation po pół roku pracy,
cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,
cyklicznych spotkań integracyjnych,
rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,
programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,
możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,
świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,
ponadto jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę i chętnie dzielimy się wiedzą.
Brzmi ciekawie? aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów
Jak wygląda nasz proces rekrutacji?
Przed Tobą rozmowa telefoniczna, a następnie spotkanie z przyszłym przełożonym w towarzystwie HRu. Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje kompetencje, ale liczymy również na to, że opowiesz nam o sobie , ponieważ chcemy tworzyć zespoły czujące się dobrze w swoim towarzystwie.
Kim jesteśmy?
Jesteśmy EssenceMediacom, czyli częścią globalnych struktur WPP Media. Specjalizujemy się w tworzeniu strategii, które nie tylko optymalizują działania reklamowe, ale także napędzają rozwój biznesu na dużą skalę. Opieramy się na danych i technologii, działamy zarówno dla ludzi, jak i algorytmów, łączymy różnorodne kompetencje, testujemy i uczymy się, a co najważniejsze – ewoluujemy wraz z otoczeniem.
Po raz drugi z rzędu (2024 i 2025) Magazyn Media & Marketing uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku.
Rekomendowane oferty