Kim jesteśmy?
Jesteśmy estru: agencją marketingową z warszawskiego Muranowa, która nastawiona jest na budowanie marek jutra. Łączymy piękne z mądrym, budując silne marki, które rezonują z klientami. W naszym teamie dobrze się uzupełniamy: działamy na solidnych, strategicznych fundamentach, a następnie tworzymy na ich bazie kreatywne projekty.
Dzieje się dużo, a dział komunikacyjny się rozrasta, więc…
Szukamy Social Media & Content Specialist, czyli
osoby elastycznej i odpowiedzialnej z kilkuletnim doświadczeniem agencyjnym w prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Takiej, która potrafi myśleć kreatywnie, planować pracę, tworzyć treścii wdrażać strategie marek w życie: bez względu na to, czy to duża korporacja, czy mały, lifestylowy brand. Jeżeli jesteś kreatywna_y, wiesz jak organizacyjnie podchodzić do projektów, masz szersze spojrzenie na komunikację, znasz się na trendach w SoMe i UGC, a kontakt z klientem przychodzi Ci z łatwością – szukamy właśnie Ciebie!
Pracujemy z ludźmi, którzy wpisują się w charakter naszej firmy: duże znaczenie ma dla nas wzajemny szacunek, otwarta głowa, a jednocześnie odpowiedzialność i samodzielność. Sprawdź koniecznie naszego IG @estru_
Czyli czym będziesz się u nas zajmować?
-
tworzeniem planów komunikacyjnych dla naszych klientów, obejmujących: planowanie contentu, briefowanie i zlecanie contentu zespołowi oraz twórcom UGC,
-
współtworzeniem i realizacją strategii w kanałach social media: Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn oraz innych kanałach komunikacyjnych klienta,
-
zarządzaniem kanałami komunikacyjnymi i profilami społecznościowymi naszych klientów: Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn,
-
współtworzeniem i kreowaniem angażujących treści w formie tekstów, obrazów, reels, tiktoków, itp. wspierających działania sprzedażowe oraz montaż video zachowując spójność wizualną i wizerunkową marki,
-
tworzeniem konceptów kreatywnych do kampanii, które realizują strategie naszych klientów,
-
prowadzeniem projektów komunikacyjnych: realizowanie harmonogramu, dbanie o komunikację z klientami,
-
współtworzeniem kampanii z twórcami, dobieraniem twórców do kampanii i regularnych działań, kontaktem z influencerami oraz content creatorami.
Będziesz ściśle współpracować bezpośrednio z klientem oraz project managerami, grafikami, copywriterami oraz z innymi osobami z firmy.
Czego oczekujemy?
-
minimum 3 letniego doświadczenia w prowadzeniu projektów komunikacyjnych w agencji lub dla klientów (to stanowisko jedynie dla osób z udokumentowanym doświadczeniem),
-
doświadczenia w prowadzeniu profili społecznościowych,
-
doświadczenia w tworzeniu treści socialowych,
-
doświadczenia w w pracy koncepcyjnej i kreatywnej przy strategiach komunikacji i kampaniach dla marek,
-
dużej kreatywności: nasi klienci są z różnych branż i chcemy tworzyć angażujący content dla każdej z nich,
-
odpowiedzialności za swoją pracę oraz topowej organizacji pracy,
-
umiejętności zarządzania projektem i szerszego spojrzenia na pracę każdej osoby z zespołu w ramach danego projektu,
-
wysokich umiejętności interpersonalnych i empatii: zarówno w kontekście komunikacji wewnętrznej, jak i z klientami,
-
umiejętności samodzielnego researchu, szybkiego łączenia faktów oraz dostosowania komunikacji do potrzeb klienta i różnych grup docelowych,
-
wyczucia estetycznego, znajomości trendów,
-
proaktywności i chęci pracy w naprawdę dynamicznym środowisku, gdzie trzeba sprawnie żonglować priorytetami w porozumieniu z teamem,
-
mądrego korzystania z narzędzi AI (np. chatGPT, Claude),
-
otwartości na feedback i chęci rozwoju,
-
znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Co będzie plusem?
-
Udane case study Twojej dotychczasowej pracy: co Ci się udało, może jakaś kampania osiągnęła duży sukces?
-
umiejętność pracy w Figmie,
-
umiejętność pracy z narzędziami optymalizującymi pracę w zespole jak Asana, Notion, Trello, czy inne,
-
doświadczenie w organizacji sesji zdjęciowych,
-
znajomość języków HTML, CSS.
Co oferujemy?
-
Wynagrodzenie w przedziale 6000-8000 "na rękę" w zależności od Twojego doświadczenia i umiejętności,
-
współfinansujemy benefity – kartę Multisport i prywatne ubezpieczenie medyczne w Luxmedzie, finansujemy w 100% ubezpieczenie na życie,
-
możliwość zatrudnienia w formule B2B lub umowy zlecenie i dzieła.
-
elastyczność godzin pracy, urlop menstruacyjny, cykliczne tematyczne imprezy, wyjazdy integracyjne, kawę i herbatę w biurze, szeroki wybór mlek roślinnych, a w lecie serwujemy Tonic Espresso 🌞
-
pracę zdalną dla osób spoza Warszawy, a dla osób z Warszawy hybrydową - mamy pet-friendly biuro na warszawskim Muranowie, w którym wszyscy chętnie bywamy,
-
transparentność i komunikację no-bullshit: lubimy chwalić się nawzajem za swoje osiągnięcia, ale też wprost rozmawiamy o trudnościach i rzeczach do poprawy,
-
szacunek i pozytywne podejście: jesteśmy przyjaźni, słuchamy się i wspieramy oraz rozumiemy jak ważne jest dobre samopoczucie w miejscu pracy. Staramy się mieć zawsze otwarte głowy i z uśmiechem podchodzić do codziennych wyzwań, które przynosi czasem praca w agencji,
-
różnorodność: każdy z nas jest inny, wszyscy tak samo wartościowi. U nas możesz być w pełni sobą, dopóki podchodzisz do innych z szacunkiem 🙂
-
rozwój: liczy się dla nas prawdziwa możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania ścieżki, którą chcesz iść. Lubimy angażować się w projekty wewnętrzne i dzielić się wiedzą: tak, abyśmy wszyscy mogli być coraz lepsi w tym, co robimy.
Jak wygląda proces rekrutacji?
-
Wyślij nam swoje CV i portfolio/case studies (wymagane). Chętnie przeczytamy też kilka słów czemu czujesz, że to będzie dobry match. Może skusisz się o pochwałę, ale też krytykę naszego IG @estru_: co nam fajnie wychodzi, a co nie?
-
Poprosimy Cię o wykonanie krótkiego zadania rekrutacyjnego: chcemy sprawdzić jak piszesz i myślisz, nie używamy tego w komunikacji z klientami.
-
Wybrane osoby spotkają się z szefową działu: porozmawiamy o Twoim doświadczeniu i dotychczasowych case'ach.
-
Ostatni etap to krótka rozmowa z CEO i informacja zwrotna.
Czujesz, że będziesz do nas pasować? Aplikuj!