Junior E-commerce Manager (Operations & Ads)

12 000 - 15 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Marketing

Junior E-commerce Manager (Operations & Ads)

Marketing

Aleja Krakowska 38, Janki

ESTYL.pl

Pełny etat
B2B
Starszy specjalista / Senior
Praca hybrydowa
12 000 - 15 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B

Wymagane umiejętności

e-commerce
Google Ads
Google Analytics
zarządzanie projektami
digital marketing

Mile widziane

Baselinker
shopware
Facebook Ads
synerise

Opis stanowiska

O nas

Jesteśmy jednym z wiodących graczy w świecie polskiego e-commerce w branży profesjonalnych kosmetyków do włosów, ciała, paznokci oraz różnych akcesoriów i sprzętu fryzjerskiego. A teraz parę faktów:

  • Posiadamy najszerszą ofertę kosmetyków do włosów w polskim Internecie, ponad 8000 produktów, ponad 100 marek.

  • Jesteśmy autoryzowanym sprzedawcą takich marek, jak: Davines, Mason Pearson, Joico, Kerastase, Olaplex, BabylissPro, Schwarzkopf, Diva i wiele innych.

  • Ponad 350 000 zrealizowanych zamówień. 

  • Kilkadziesiąt tysięcy zadowolonych klientek.


Kogo szukamy?

Szukamy managera/ki e-commerce, który/a potrafi samodzielnie koordynować projekty oraz prowadzić działania performance marketingowe, dążąc do maksymalizacji ROAS. Jeśli chcesz mieć realny wpływ na wszystkie obszary e-commerce (od Adsów po Logistykę) i dobrze czujesz się w koordynowaniu zadań w bieżących projektach, to jest to praca dla Ciebie!


Twoje Główne Zadania (na czym polegać będzie Twój dzień?)

  • Koordynowanie projektów cross-funkcyjnych (np. IT, Social Media, Pricing), które bezpośrednio wpływają na wyniki marketingowe. 

  • Optymalizacja kampanii Google Ads (PMax, Search, Shopping) w celu osiągnięcia założonych KPI.

  • Ścisła współpraca z działami Logistyki i IT w celu optymalizacji e-commerce.

  • Monitorowanie, analiza i raportowanie wyników działań marketingowych i projektowych (ROI, LTV, CAC).

  • Testowanie nowych kanałów dotarcia (Meta, TikTok, Bing etc).


Idealny Kandydat/ka to osoba, która:

  • Posiada doświadczenie w zarządzaniu projektami (PM) w e-commerce i potrafi efektywnie komunikować się z różnymi działami biznesowymi (IT, Logistyka, Social Media).

  • Posiada doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii performance marketingu dla e-commerce (G Ads).

  • Potrafi podejmować decyzje w oparciu o dane i analitykę (Looker Studio + Google Analytics 4).

  • Jest zorientowana na cel, proaktywna i ma wysokie umiejętności organizacji pracy własnej.

  • Nice to have: posiada znajomość Shopware, ERP Optima i Ergonode.

  • Nice to have: wykazuje się znajomością Synerise - rozbudowanego narzędzia Marketing Automation.


Co oferujemy w zamian?

  • Wynagrodzenie: 12 000 – 15 000 PLN netto na fakturze (+VAT) na B2B (lub ekwiwalent na UZ), oparte na Twoim doświadczeniu i kompetencjach.

  • Wpływ na biznes: Realny wpływ na kierunek rozwoju całego e-commerce.

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

  • Możliwość pracy z najnowszymi technologiami (Synerise, zaawansowany stack analityczny).

  • Elastyczny czas pracy.

  • Możliwość pracy zdalnej 4 dni w tygodniu (firma posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy zdalnej).

  • Kultura pracy: Płaska struktura, autonomia i atmosfera wzajemnego wsparcia.

Wymagane umiejętności

e-commerce
Google Ads
Google Analytics
zarządzanie projektami
digital marketing

Mile widziane

Baselinker
shopware
Facebook Ads
synerise

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 13.11.2025

Junior E-commerce Manager (Operations & Ads)

12 000 - 15 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Podsumowanie oferty

Junior E-commerce Manager (Operations & Ads)

Aleja Krakowska 38, Janki

ESTYL.pl

12 000 - 15 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest ESTYL.pl z siedzibą w Warszawie. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sp... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.