Junior E-commerce Manager (Operations & Ads)
Aleja Krakowska 38, Janki
ESTYL.pl
O nas
Jesteśmy jednym z wiodących graczy w świecie polskiego e-commerce w branży profesjonalnych kosmetyków do włosów, ciała, paznokci oraz różnych akcesoriów i sprzętu fryzjerskiego. A teraz parę faktów:
Posiadamy najszerszą ofertę kosmetyków do włosów w polskim Internecie, ponad 8000 produktów, ponad 100 marek.
Jesteśmy autoryzowanym sprzedawcą takich marek, jak: Davines, Mason Pearson, Joico, Kerastase, Olaplex, BabylissPro, Schwarzkopf, Diva i wiele innych.
Ponad 350 000 zrealizowanych zamówień.
Kilkadziesiąt tysięcy zadowolonych klientek.
Kogo szukamy?
Szukamy managera/ki e-commerce, który/a potrafi samodzielnie koordynować projekty oraz prowadzić działania performance marketingowe, dążąc do maksymalizacji ROAS. Jeśli chcesz mieć realny wpływ na wszystkie obszary e-commerce (od Adsów po Logistykę) i dobrze czujesz się w koordynowaniu zadań w bieżących projektach, to jest to praca dla Ciebie!
Twoje Główne Zadania (na czym polegać będzie Twój dzień?)
Koordynowanie projektów cross-funkcyjnych (np. IT, Social Media, Pricing), które bezpośrednio wpływają na wyniki marketingowe.
Optymalizacja kampanii Google Ads (PMax, Search, Shopping) w celu osiągnięcia założonych KPI.
Ścisła współpraca z działami Logistyki i IT w celu optymalizacji e-commerce.
Monitorowanie, analiza i raportowanie wyników działań marketingowych i projektowych (ROI, LTV, CAC).
Testowanie nowych kanałów dotarcia (Meta, TikTok, Bing etc).
Idealny Kandydat/ka to osoba, która:
Posiada doświadczenie w zarządzaniu projektami (PM) w e-commerce i potrafi efektywnie komunikować się z różnymi działami biznesowymi (IT, Logistyka, Social Media).
Posiada doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii performance marketingu dla e-commerce (G Ads).
Potrafi podejmować decyzje w oparciu o dane i analitykę (Looker Studio + Google Analytics 4).
Jest zorientowana na cel, proaktywna i ma wysokie umiejętności organizacji pracy własnej.
Nice to have: posiada znajomość Shopware, ERP Optima i Ergonode.
Nice to have: wykazuje się znajomością Synerise - rozbudowanego narzędzia Marketing Automation.
Co oferujemy w zamian?
Wynagrodzenie: 12 000 – 15 000 PLN netto na fakturze (+VAT) na B2B (lub ekwiwalent na UZ), oparte na Twoim doświadczeniu i kompetencjach.
Wpływ na biznes: Realny wpływ na kierunek rozwoju całego e-commerce.
Ciekawą i pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Możliwość pracy z najnowszymi technologiami (Synerise, zaawansowany stack analityczny).
Elastyczny czas pracy.
Możliwość pracy zdalnej 4 dni w tygodniu (firma posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy zdalnej).
Kultura pracy: Płaska struktura, autonomia i atmosfera wzajemnego wsparcia.
Junior E-commerce Manager (Operations & Ads)
Junior E-commerce Manager (Operations & Ads)
Aleja Krakowska 38, Janki
ESTYL.pl