Eteria Consulting to coś więcej niż biuro nieruchomości. To LUDZIE, PASJA, codzienna RADOŚĆ i wyjątkowa SKUTECZNOŚĆ w tym, co robimy.
Obraliśmy sobie ambitny cel - zmienić - po pierwsze, standardy. Po drugie, postrzeganie zawodu pośrednika nieruchomości w Polsce :) Dlaczego?
Lubimy wspierać, pomagać, ulepszać świat, kręci nas branża nieruchomości i niekończące możliwości, jakie oferuje. Oczekujemy od życia czegoś więcej. Uwielbiamy ludzi - a nasza praca ma jeden fundamentalny cel - wnosić wartość i pomagać, jak największej ilości osób w ich celach nieruchomościowych.
Brzmi ciekawie? Czytaj dalej…
W Eterii stawiamy na ludzi. Jeśli dla Klientów chcemy być jak “James Bond”, musimy zadbać też o siebie.
Cenimy sobie pracę zespołową i odpowiedzialność za wyniki. Zdrowie psychiczne i fizyczne to dla nas priorytet, dlatego regularnie pracujemy nad mentalem i mamy swoją drużynę sportową! Nie pozwalamy sobie na stagnację i szkolenia działowe są u nas normą.
Podoba Ci się? To dopiero początek…Ale najpierw o tym kogo szukamy!
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy wybitnie KREATYWNEGO stratega, który obejmie stanowisko Social Media Content Manager, a to stanowisko jest dla Ciebie jeśli:
- Masz 2+ doświadczenia w obszarze social mediów - pracowałaś/eś już na podobnym stanowisku
- Jesteś bardzo kreatywny i ambitny - chcesz tworzyć unikalną strategię contentową na social media
- Praktyczna znajomość działania mediów społecznościowych to Twój konik - bez przerwy analizujesz trendy, wiesz co się klika i zawsze wyprzedzasz konkurencję o krok
- Masz lekkie pióro
- Orientacja na wskaźniki marketingowe nie jest Ci obca
- Znasz różne narzędzia marketingowe, które automatyzują Twoją pracę
- Szczerze lubisz się z chat’em GPT
- Umiesz w Capcut i canvę, czyli w podstawowe narzędzia do samodzielnej realizacji strategii contentowej
- Łączysz w sobie rozwinięte umiejętności komunikacyjne, kreatywne i analityczne, a do tego jesteś estetą - WOW!
- Działasz z zaangażowaniem, bo lubisz to, co robisz
- Masz dużo własnych pomysłów i naturalnie przejmujesz inicjatywę w działaniu
- O umiejętności planowania i realizacji strategii nie trzeba Ci nawet wspominać
- Chcesz być twórcą, nie tylko wykonawcą zadań
- Myślisz przy tym wszystkim strategicznie - to nadal biznes, więc wynik musi się zgadzać
Dodatkowo na plus, jeśli:
- Od dawna interesujesz się branżą nieruchomości
- Temat mentalu nie jest Ci obcy
Do Twoich obowiązków, jako Social Media Content Managera, należeć będzie:
- Współtworzenie marki, która zawsze pozostanie w sercach naszych klientów
- Tworzenie wybitnie dobrych strategii contentowych na social media trzech marek
- Realizacja zaplanowanych oryginalnych i kreatywnych treści marketingowych
- Nieustanne monitorowanie trendów (fb, ig, tt, yt, li) oraz analizowanie działań konkurencji
- Analiza efektywności realizowanych strategii
- Regularne tworzenie raportów i prezentacji dotyczących zrealizowanych i planowanych działań marketingowych oraz wyników
- Kreowanie i utrzymywanie wizerunku firmy
Wróćmy do tego, czego możesz oczekiwać od nas:
- Zgranego, ambitnego zespołu z pasją, w którym każdy nieustannie się rozwija i Ty też możesz 🙂
- Szkoleń u najlepszych ekspertów na rynku z dziedziny marketingu, by podnosić Twoje kompetencje
- Możliwości aktywnego współtworzenia marki, której planem jest ekspansja na rynek międzynarodowy
- Hojnych premii za ponadprzeciętne wyniki - lubimy doceniać ludzi w naszym gronie! Robimy to z przyjemnością 🙂
- 20 dni płatnego time-off, możliwości pracy zdalnej w ramach hybrydowego modelu pracy i elastycznego grafiku
- MacBooka/iPhone, chyba, że masz inny ulubiony sprzęt do pracy - jesteśmy elastyczni!
- Wszelkich narzędzi i programów niezbędnych według Ciebie do efektywnego działania - od nas na start - ChatGPT, Google Dysk, ClickUp, CRM
- Biura przy Metrze Politechnika
- Opieki medycznej po okresie próbnym
- Sportowej ekipy, która regularnie startuje w Runmangeddon i szuka nowych zawodników do teamu
- Szkoleń z zakresu mentalu u prawdziwych ekspertów, jeśli tylko wyrazisz taką chęć
- Integracji firmowych - kwartalnych śniadań w pysznych restauracjach, wyjazdów na Mazury, imprez mniej i bardziej formalnych, świętowania urodzin
- Poszerzenia swojej sieci kontaktów biznesowych i znajomości na rynku nieruchomości
- Możliwości pewnych inwestycji w nieruchomości :)
Jak wygląda proces rekrutacji?
1. Wysyłasz CV z krótką informacją, dlaczego zdecydowałeś się aplikować akurat na to stanowisko właśnie do naszej firmy.
2. Wybrani kandydaci otrzymują od nas test.
3. Kolejni przechodzą do etapu rozmowy telefonicznej z Managerem Operacyjnym - Gabrielą
4. Następnie jest spotkanie z CEO Natalią i zadania praktyczne
5. Najlepsi otrzymują ostatnie zadanie praktyczne do domu
6. Decyzja
*nie wykorzystujemy komercyjnie rozwiązań zadań praktycznych