Oferty
Junior / Contact Center Specialist
Nowa
Obsługa klienta

Junior / Contact Center Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

język angielski

Mile widziane

język rosyjski

język ukraiński

Opis stanowiska

Friendly offer

Eternis to miejsce, gdzie wizja spotyka działanie, a ambicja napędza sukces. Pomagamy ludziom lepiej pracować na aplikacjach takich jak Bolt, Bolt Food, FREENOW, Glovo, Uber, Uber Eats, Wolt i wielu innych, które zmieniają sposób, w jaki poruszamy się i dostarczamy usługi w miastach. 

Jako lider urban mobility i fintech w Polsce, wspieramy ponad 10 000 kierowców i kurierów każdego tygodnia, zarządzamy flotą 6 000 pojazdów i świadczymy usługi w ponad sześciu językach. 

 

Nasza misja? Dawać ludziom nowe możliwości elastycznego zarabiania i decydowania o tym, jak, kiedy i gdzie pracują. 

Nasza firma dynamicznie się rozwija – przekształcamy rynek i wyznaczamy nowe standardy. 

 

To szansa dla ambitnych graczy, którzy chcą budować swoją karierę w szybkim tempie i mieć realny wpływ na przyszłość mobilności i dostaw w Europie. 


Stanowisko: Junior / Contact Center Specialist

 

OBOWIĄZKI:

  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, wyłącznie osób zainteresowanych współpracą,
  • Rozpoznawanie i określanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie dostępnych rozwiązań (aplikacje, czaty, maile),
  • Bieżący kontakt z partnerami zewnętrznymi w kwestii świadczonych usług,
  • Ścisła współpraca z działami legalizacji, licencji, floty, księgowości,
  • Codzienna praca z Klientami obcojęzycznymi.


WYMAGANIA:

  • Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych dobrych relacji z klientami,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,
  • Otwartość do pracy w dynamicznym, międzynarodowym środowisku,
  • Znajomość jęz. Angielskiego – min. B2.
  • Gotowość do pracy zmianowej.


MILE WIDZIANE:

  • Znajomość języka rosyjskiego/ukraińskiego będzie dodatkowym atutem.


Nasze benefity: 

🏃🏻Dofinansowanie MultiSport: Bo zdrowie i energia to podstawa. 

🩺 Prywatna opieka medyczna: Komfort i bezpieczeństwo to priorytet. 

🌍 Wsparcie szkoleń językowych: Stawiamy na rozwój Twoich kompetencji. 

💻 Nowoczesne narzędzia pracy: Laptop, telefon i wszystko, czego potrzebujesz, by działać skutecznie. 

👔 Brak dress code’u: Liczy się Twój talent, nie strój. 

🎉 Integracje firmowe: Wieczory filmowe, wspólne wyjścia i inne okazje do budowania relacji w zespole. 


Dołącz do firmy, która zmienia zasady gry i tworzy przyszłość

Aplikuj teraz i pomóż nam wyznaczać nowe standardy w urban mobility i fintech!

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Customer Success Specialist

Nowa
6 600 - 9 100 PLN
AVSystem
Kraków
Network protocols
English
customer service
Nowa

Specjalista/ka ds. Wsparcia Klienta

Nowa
4 000 - 6 000 PLN
dhosting.pl
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
multitasking
odpowiedzialność
komunikatywność
Nowa

Junior Client Service Helpdesk

Nowa
Focus Nation Sp. z o.o.
Warszawa
dobra organizacja pracy
rozwiązywanie problemów
komunikatywność
Nowa

Maps Data Reviewer with German

Nowa
Cognizant
Kraków
obsługa klienta
język niemiecki
Nowa

Junior Customer Service Manager

Nowa
6 700 - 7 700 PLN
DCG
Kraków
English
Customer Service and Project Management Experience
Nowa