Senior Performance Marketing Specialist (Google Ads & Paid Social)
Nowa
Marketing

Senior Performance Marketing Specialist (Google Ads & Paid Social)

Gdańsk
13 000 - 18 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
12 000 - 16 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
13 000 - 18 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
12 000 - 16 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista / Senior
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Google Ads

e-commerce

Opis stanowiska

Marka Diverse to jedna z najbardziej rozpoznawalnych sieci odzieżowych w Polsce – obecna zarówno offline, jak i w eCommerce. Do naszego zespołu performance marketingu szukamy doświadczonego specjalisty Google Ads, który przejmie odpowiedzialność za kompleksowe zarządzanie kampaniami reklamowymi w tym kanale.

 

To rola dla osoby, która zna ekosystem Google od podszewki – planuje, wdraża i optymalizuje działania w oparciu o dane. Jeśli nie boisz się dużych budżetów, testowania nowych podejść i realnego wpływu na sprzedaż – zapraszamy do aplikacji.

 

Twoje zadania:

  • Budowa i egzekucja strategii Google Ads (Search, Shopping, PMax, YouTube, Display, Local)

  • Samodzielna obsługa kampanii – od konfiguracji po raportowanie i rekomendacje

  • Codzienna optymalizacja – stawki, struktury kampanii, feedy, kreacje

  • Praca z budżetami kilkusettysięcznymi miesięcznie – rozliczenia, ROAS, koszty pozyskania

  • Współpraca z zespołem kreatywnym, eCommerce i analityką

  • Przygotowywanie analiz w Looker Studio / GA4 / Google Ads / własnych dashboardach

  • Proponowanie nowych rozwiązań w oparciu o dane i testy A/B

 

Wymagania:

  • Minimum 4 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii Google Ads dla eCommerce potwierdzone referencjami

  • Praktyczna znajomość PMax, kampanii produktowych, feedów GMC, Search, Display, Local i LIA

  • Doświadczenie w pracy na dużych budżetach (>50k zł miesięcznie)

  • Zaawansowana znajomość Google Ads, GA4, Google Tag Manager, Looker Studio

  • Umiejętność samodzielnego analizowania danych i wyciągania wniosków

  • Znajomość struktury lejka zakupowego i działań wspierających sprzedaż

  • Gotowość do pracy w trybie hybrydowym (2 dni w tygodniu w biurze w Gdańsku) z koordynatorem performance

 

Mile widziane:

  • Znajomość systemów: programmatic (DV360, Hybrid), marketing automation (np. ExpertSender), afiliacja

  • Doświadczenie w pracy w retailu lub branży fashion

  • Umiejętność podstawowej edycji grafik (np. Canva) lub copy testów reklamowych

 

Oferujemy:

  • Stabilną formę zatrudnienia (B2B lub UoP – do wyboru)

  • Pracę z jedną z największych marek modowych w Polsce

  • Ścisłą współpracę z zespołami wewnętrznymi i dostęp do wszystkich danych

  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi i budżetów pozwalających na eksperymenty i rozwój

  • Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, zniżka na odzież Diverse

  • Współpracę z biura w Gdańsku (Bysewska 23) w trybie hybrydowym (2x w tygodniu)

13 000 - 18 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

12 000 - 16 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP