Dla jednej z naszych marek Delikatesów Centrum poszukujemy pracownika na stanowisko Asystenta ds. Promocji:
JESTEŚ CIEKAWY/A, JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁA TWOJA PRACA? TWOJE ZADANIA TO:
- Wprowadzanie cen promocyjnych w systemie SAP,
- Wprowadzanie dokumentów korekty marży na podstawie porozumień promocyjnych z dostawcami w systemie SAP,
- Kontrola uzgodnień promocyjnych oraz wsparcie w koordynacji procesu promocyjnego,
- Generowanie formularzy zamówień dla sklepów oraz przygotowanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne,
- Współpraca z działami wewnątrz firmy.
DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU, JEŚLI:
- Masz min. rok doświadczenia w pracy z liczbami (mile widziane na podobnym stanowisku),
- Dobrze znasz MS Excel (wyszukaj pionowo, filtrowanie),
- Masz wyższe wykształcenie lub jesteś w trakcie studiów,
- Jesteś samodzielny-/a w działaniu, szukasz rozwiązań i nie boisz się zadawać pytań,
- Potrafisz pracować z zadaniami o cyklicznym i powtarzalnym charakterze, ze szczególnym naciskiem na terminowość i dokładność,
- Potrafisz łączyć fakty oraz aktywnie poszukujesz rozwiązań w sytuacjach niejasnych,
- Jesteś zaangażowany w rozwiązywanie problemów oraz zdeterminowany w dążeniu do celu,
- Działasz sprawnie i potrafisz odnaleźć się w dynamicznym środowisku pracy.
DODATKOWO OFERUJEMY:
- Umowę o pracę, premię kwartalną uzależnioną od realizacji celów,
- Pracę hybrydową w systemie 4 dni z biura, 1 dzień zdalnie,
- Zróżnicowane formy rozwoju własnych kompetencji: dostęp do Akademii Umiejętności Eurocash (szkolenia online, e-learningi), dostęp do biblioteki firmowej, ciągła wymiana wiedzy w zespole,
- Rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych w tym m.in.: karta sportowa, opieka medyczna, bony oraz paczki świąteczne, konkursy, platforma well-beingowa (konsultacje z dietetykiem, trenerem personalnym, psychologiem, pakiet badań w DIAGNOSTYKA, nauka języków, aplikacja Legimi oraz aplikacje wspierające samorozwój i dobrostan psychiczny).
- Jesteśmy Sygnatariuszem Karty Różnorodności. U nas liczą się kompetencje, dlatego każdy ma równe szanse.