Audytor ds. Zarządzania Ryzykiem
Nowa
Finanse

Audytor ds. Zarządzania Ryzykiem

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Eurocash S.A.

Eurocash S.A.

Grupa Eurocash jest największym polskim hurtowym dystrybutorem produktów FMCG, organizatorem znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich, takich jak ABC, Delikatesy Centrum, Groszek, Gama, Duży Ben, Lewiatan czy Euro Sklep, partnerem logistycznym i technologicznym sklepów lokalnych, a także właścicielem marketu e-grocery nr 1 w Polsce: Frisco.pl. Z liczbą ponad 19 tys. zatrudnianych pracowników i 90 tys. klientów, Eurocash od lat zajmuje miejsce w TOP10 największych polskich firm.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

audyt

branża FMCG

analiza finansowa

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Grupa Eurocash to największą polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów FMCG. Przedsiębiorczość mamy w DNA, dlatego wraz z naszymi Pracownikami i Klientami - właścicielami lokalnych sklepów od ponad 25 lat rozwijamy handel niezależny w Polsce.


Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko Audytor ds. Zarządzania Ryzykiem.


JESTEŚ CIEKAWY/A, JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁA TWOJA PRACA? TWOJE ZADANIA TO:

  • Wykonywanie cyklicznych prac audytowych i analitycznych z obszarów biznesowych oraz kontroli wewnętrznej.
  • Weryfikowanie wskaźników oraz raportowanie stanu efektywności kontroli (na podstawie zebranych informacji: źródła wewnętrzne i zewnętrzne).
  • Prowadzenie audytów w oparciu o kluczowe obszary ryzyka oraz zgodnie z planem audytów.
  • Utrzymywanie relacji z różnymi działami firmy (uzyskanie danych/ informacji, identyfikacja obszarów podlegających kontroli).
  • Sporządzanie raportów z audytów (ustalenia, wnioski, propozycja zaleceń i narzędzi).
  • Monitorowanie oraz weryfikacja skuteczności podjętych działań pokontrolnych (wsparcie jednostek biznesowych w zastosowaniu ustaleń audytu oraz prowadzeniu działań zaradczych).
  • Rozwój narzędzi i metod, jakie są stosowane w organizacji oraz optymalizacja systemów zarządzania ryzkiem i kontroli wewnętrznej.


DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU, JEŚLI:

  • Posiadasz min. rok doświadczenia w obszarze audytu, zarządzania ryzykiem lub analizie procesów biznesowych.
  • Świetnie rozumiesz procesy biznesowe zachodzące w dużej organizacji (mile widziane FMCG).
  • Cenisz sobie pracę, w której samodzielność i otwarta głowa na realizację projektów będą doceniane przez zespół oraz przełożonego.
  • Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne (logiczne myślenie, selekcja informacji i wyciąganie wniosków).
  • Potrafisz sprawnie „przełączyć” się między zadaniami i lubisz pracować nad nowymi projektami, które pozwalają na budowanie nowego doświadczenia.
  • Masz wykształcenie wyższe z zakresu finansów i/lub rachunkowości.
  • Jesteś dokładny/ -a i bardzo dobrze organizujesz swoją pracę.


DODATKOWO OFERUJEMY:

  • Rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych w tym m.in.: karta sportowa, opieka medyczna, bony oraz paczki świąteczne, konkursy, platforma well-beingowa (konsultacje z dietetykiem, trenerem personalnym, psychologiem, pakiet badań w DIAGNOSTYKA, nauka języków, aplikacja Legimi oraz aplikacje wspierające samorozwój i dobrostan psychiczny),
  • Jesteśmy Sygnatariuszem Karty Różnorodności. U nas liczą się kompetencje, dlatego każdy ma równe szanse.

Rekomendowane oferty

Senior Finance Professional | Group Accounting & Audit Coordination , A2R Group Accounting | Gdańsk

Nowa
Arla Foods
Gdańsk
finanse
IFRS
Microsoft Office Excel
Nowa