Kierownik ds. Badań i Analiz Cenowych
Marketing

Kierownik ds. Badań i Analiz Cenowych

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Eurocash S.A.

Eurocash S.A.

Grupa Eurocash jest największym polskim hurtowym dystrybutorem produktów FMCG, organizatorem znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich, takich jak ABC, Delikatesy Centrum, Groszek, Gama, Duży Ben, Lewiatan czy Euro Sklep, partnerem logistycznym i technologicznym sklepów lokalnych, a także właścicielem marketu e-grocery nr 1 w Polsce: Frisco.pl. Z liczbą ponad 19 tys. zatrudnianych pracowników i 90 tys. klientów, Eurocash od lat zajmuje miejsce w TOP10 największych polskich firm.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

4P

Nilsen

Microsoft Power BI

Microsoft Office Excel

CRM

Opis stanowiska

Grupa Eurocash to krajowy lider w hurtowej dystrybucji produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG).


Opis stanowiska:

  • Zarządzanie projektami w zakresie 4P na podstawie danych zewnętrznych (Nielsen, CMR, Focus), danych wewnętrznych organizacji, badań pierwotnych (np. spisy asortymentu, cenowe),
  • Opracowywanie analiz rynkowych i raportów zarządczych dotyczących cen, asortymentu, udziałów rynkowych,
  • Współpraca z agencjami (analitycznymi, badawczymi): definiowanie analiz, obszarów tematycznych / informacyjnych oraz koordynowanie prac agencji zewnętrznych,
  • Automatyzacja analiz i raportów, rozwój narzędzi centralnych wspomagających raportowanie,
  • Odpowiedzialność za podległy zespół (1 osoba raportująca),
  • Raportowanie bezpośrednio do Managera ds. Zarządzania Wiedzą o Rynku w ramach działu Market Intelligence Grupy.

Wymagania:

  • Posiadasz min. 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku kierownika w dziale Badań i Analiz / Category Management / Trade Marketing sieci handlowych, producentów FMCG lub agencji monitorowania sprzedaży detalicznej,
  • Masz wykształcenie wyższe kierunkowe (np. Ekonomia/Finanse/Zarządzanie, Statystyka/Matematyka,
  • Masz doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu monitoringu 4P w rynku FMCG,
  • Znasz metody i techniki analiz marketingowych, danych rynkowych np. Nielsen, CMR, GfK,
  • Masz doświadczenie w samodzielnej interpretacji wyników analiz danych rynkowych oraz prezentacji do osób na wysokich stanowiskach (Zarząd, Dyrektorzy),
  • Bardzo dobrze obsługujesz pakiet MS Office (Excel, Power Point) oraz programy analityczne (Power BI, mile widziany SQL, Python).

Oferujemy:

  • Realizację bardzo ciekawych projektów analitycznych i monitorujących trendy w handlu,
  • Pracę w zespole ekspertów, którzy chętnie dzielą się wiedzą i czerpią satysfakcję z codziennych wyzwań,
  • Stabilne zatrudnienie w 6. co do wielkości obrotu firmie w Polsce, posiadającej 26-letni staż na rynku w branży FMCG,
  • Niezbędne narzędzia i elastyczne godziny pracy,
  • Hybrydowy system czasu pracy (3 dni pracy z biura, 2 dni pracy z domu),
  • Szeroki pakiet benefitów i wiele inicjatyw angażujących pracowników!


Rekomendowane oferty

Team Leader - Praca Zdalna

Nowa
9 000 - 15 000 PLN/mies.
digitalk
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
kreatywność
marketing
odpowiedzialność
Nowa