EXCO A2A Polska (www.exco.pl) jest międzynarodową siecią niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych, kadr i płac oraz doradztwa.
Działając w Polsce od 1999 roku, posiadamy biura w największych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Radom, Gdańsk, Wrocław i Poznań. Stale się rozwijając, otwieramy nowe biuro w Katowicach i zwiększamy swoją obecność w Polsce.
EXCO A2A Polska specjalizuje się w świadczeniu usług dla klientów działających w głównych sektorach gospodarki (m.in. sprzedaż, import-export, produkcja, usługi, finanse).
W związku z rozwojem spółki poszukujemy kandydatów na stanowisko:
SAMODZIELNA/NY KSIĘGOWA/WY
Do naszego nowego oddziału w Katowicach
OPIS STANOWISKA
- Realizacja kontaktów merytorycznych z klientami zgodnie z obowiązującymi standardami,
- Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych,
- Uczestnictwo w przygotowywaniu dokumentacji do badania sprawozdania finansowego,
- Sporządzanie sprawozdań finansowych,
- Sporządzanie oraz podpisywanie deklaracji podatkowych,
- Sprawozdawczość GUS i NBP.
OFERUJEMY:
- Elastyczne godziny pracy, początkowo na etapie wdrożenia proponujemy pracę stacjonarną, natomiast z biegiem czasu możemy ją zmienić w formę hybrydową;
- Pracę w naszym nowym oddziale w Katowicach,
- Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku,
- Pracę w nowym zespole nastawionym na współpracę,
- Możliwość przystąpienia do pakietu benefitów: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, zajęcia sportowe.
WYMAGANIA:
- W związku z otwarciem nowego biura, atutem będzie komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów w celu utworzenia zgranego zespołu,
- Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego,
- 5-letnie doświadczenie w pracy w księgowości, w tym co najmniej 2-letnie na samodzielnym stanowisku,
- Znajomość programu Comarch Optima,
- Praktyczna znajomość księgowania oraz rozliczania transakcji zagranicznych,
- Znajomość programów pakietu MS Office (Excel, Word),
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
- Doskonała organizacja własnego czasu pracy, umiejętności interpersonalne,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Zaangażowanie w powierzone obowiązki, dokładność, samodzielność oraz skrupulatność,
- Umiejętność dynamicznego działania,
- Umiejętność delegowania i rozdzielania zadań.
MILE WIDZIANE:
- Znajomość programu Comarch Optima.