EXCO A2A Polska (www.exco.pl) jest międzynarodową siecią niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych, kadr i płac oraz doradztwa.
Działając w Polsce od 1999 roku, posiadamy biura w największych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Radom, Gdańsk, Wrocław i Poznań.
EXCO A2A Polska specjalizuje się w świadczeniu usług dla klientów działających w głównych sektorach gospodarki (m.in. sprzedaż, import-export, produkcja, usługi, finanse).
W związku z rozwojem spółki poszukujemy kandydatów na stanowisko:
SAMODZIELNA/NY KSIĘGOWA/WY
Praca zdalna lub w stacjonarna/hybrydowa z jednego z naszych oddziałów
OPIS STANOWISKA
- Wprowadzanie, weryfikowanie oraz importowanie dokumentów księgowych do systemu księgowego;
- Bieżąca i okresowa weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych;
- Realizowanie kontaktów merytorycznych z klientami zgodnie z obowiązującymi standardami;
- Sporządzanie oraz podpisywanie deklaracji podatkowych, a także sprawozdawczości GUS i NBP;
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych;
- Sporządzanie oraz podpisywanie sprawozdań finansowych oraz dokumentów do badania sprawozdań;
- Wprowadzanie przelewów do banku, księgowanie wyciągów bankowych i rozliczanie rozrachunków;
- Kontakt z instytucjami państwowymi;
OFERUJEMY:
- Preferujemy współpracę z osobą, która może pracować z jednego z naszych biur – aktualnie działamy w Warszawie, Radomiu, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Z uwagi na dynamiczny rozwój planujemy otwieranie kolejnych oddziałów, m.in. w Katowicach. Jeśli jednak mieszkasz poza wymienionymi lokalizacjami – istnieje możliwość pracy zdalnej.
- Elastyczne godziny pracy;
- Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku;
- Pracę w zespole nastawionym na współpracę;
- Prywatną opiekę medyczną oraz kartę MultiSport, współfinansowane przez pracodawcę - zadbaj o swoje zdrowie;
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
WYMAGANIA:
- Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego;
- Min. 5-letnie doświadczenie w pracy w księgowości, w tym co najmniej 2-letnie na samodzielnym stanowisku;
- Praktyczna znajomość księgowania oraz rozliczania transakcji zagranicznych;
- Znajomość programów pakietu MS Office (Excel, Word);
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Dobra organizacja pracy;
- Zdolność do pracy zespołowej i delegowania zadań;
- Umiejętność analitycznego myślenia;
- Otwartość ora zaangażowanie w nowe projekty;
- Odpowiedzialność, dokładność, samodzielność oraz skrupulatność;
MILE WIDZIANE:
- Znajomość programu Comarch Optima;