(Starszy/a) Specjalista/Specjalistka E-commerce
Drużbackiej 11, Warszawa
EXIM tours
Szukamy osoby, która nie tylko rozumie świat e-commerce, ale potrafi go aktywnie kształtować. Jeśli masz doświadczenie w pracy z serwisami internetowymi, lubisz analizować dane, testować nowe rozwiązania i stale poprawiać doświadczenia użytkowników – ta rola jest dla Ciebie.W EXIM tours zyskasz realny wpływ na rozwój naszej głównej platformy sprzedażowej – exim.pl – współpracując z zespołami w Polsce i Czechach, rozwijając produkty, które naprawdę mają znaczenie dla naszych Klientów.
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Drużbackiej 11
Forma zatrudnienia: umowa a pracę
Wymiar pracy: pełny etat
Tryb pracy: stacjonarna
Zakres obowiązków:
Współtworzenie i wdrażanie strategii rozwoju e-commerce i sprzedaży online, monitorowanie realizacji kluczowych wskaźników efektywności.
Analiza ilościowych i jakościowych danych własnych, danych rynkowych, w tym potencjałów sprzedażowo-produktowych.
Identyfikacja obszarów do optymalizacji w celu maksymalizacji konwersji, przygotowanie planu, jego implementacja i monitoring efektów (np. UX, rozwój nowych funkcjonalności serwisu, usprawnianie procesów).
Śledzenie trendów e-commerce, monitorowanie konkurencji, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w celu zwiększenia efektywności działań i wzrostu sprzedaży.
Ścisła, codzienna praca z zespołem IT/Digital w Czechach (w tym priorytetyzacja zadań, egzekucja realizacji, testowanie funkcjonalności, dbanie o jakość wdrożeń).
Planowanie i realizacja działań marketingowo-promocyjnych we współpracy z działem marketingu.
Bieżąca obsługa strony: monitorowanie stabilności funkcjonowania serwisu, zapewnienie zgodności strony z obowiązującymi regulacjami prawnymi, dostosowanie serwisu do standardu WCAG, regularna aktualizacja treści, zgodnie z potrzebami firmy, w szczególności produktowymi, tworzenie landing pages zwiększających sprzedaż.
Marketing automation.
Wymagania:
Co najmniej 3 lat doświadczenia w obszarze e-commerce.
Doświadczenie w budowaniu wielokanałowych strategii wspierających sprzedaż online biegłość w posługiwaniu się narzędziami takimi jak Google Analytics, Google Tag .Manager, Ahrefs, Hotjar, Clarity, Looker Studio, Similarweb, Excel.
Znajomość zmieniających się trendów e-commerce.
Twórcze podejście w szukaniu możliwych dróg dotarcia do wyznaczonego celu .
Umiejętność stawiania hipotez, poszukiwania danych do ich weryfikacji, analizy, wyciągania wniosków i ich zastosowania w praktyce.
Umiejętność projektowania i optymalizowania customer journey, praktyczna znajomość zasad UX, UI, WCAG.
Znajomość programów CMS, podstawowego kodowania w HTML
Dobra znajomość języka angielskiego (poziom C1).
Mile widziane:
Znajomość Kentico, Meiro, programów graficznych (np. Photoshop, Canva).
Doświadczenie w branży turystycznej.
(Starszy/a) Specjalista/Specjalistka E-commerce
(Starszy/a) Specjalista/Specjalistka E-commerce
Drużbackiej 11, Warszawa
EXIM tours