IT Support Specialist

BI & Data

IT Support Specialist

BI & Data

Żwirki i Wigury 16B, Warszawa

Expeditors Polska

Pełny etat
UoP
Staż / Junior
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

VBA
Microsoft Office Excel
Microsoft Power BI
Windows 11
Microsoft Power Query
Android
LAN

Znajomość języków

Polski: C1
Angielski: B2

Mile widziane

analiza
prawo jazdy kat. B

Opis stanowiska

Dołącz do globalnej społeczności!

Zarządzanie globalnym łańcuchem dostaw to nasza specjalność, a w centrum działalności Expeditors znajdziesz profesjonalizm, przywództwo i przyjazne środowisko pracy, które sprzyja innowacyjnemu podejściu do logistyki opartej na obsłudze klienta.


Expeditors to globalna firma logistyczna z siedzibą główną w Seattle, w stanie Waszyngton. Jako firma z listy Fortune 500 zatrudniamy ponad 19 000 wykwalifikowanych specjalistów w ponad 350 lokalizacjach na sześciu kontynentach. Oferujemy spersonalizowane rozwiązania i zintegrowane systemy informatyczne, które odpowiadają na coraz bardziej zaawansowane potrzeby handlu międzynarodowego.



Nasza misja


Rekrutujemy, szkolimy i zatrzymujemy najlepszych ekspertów logistycznych i technicznych na świecie. Uwielbiamy awanse wewnętrzne – ponad 50% naszych pracowników pracuje w Expeditors od co najmniej pięciu lat. Nasz wysoki wskaźnik retencji wynika z unikalnego systemu wynagrodzeń dla stanowisk, które są czymś więcej niż tylko pracą – to szansa na rozwój, realizację pasji i budowanie kariery razem z nami!



OPIS STANOWISKA:


Jako Specjalista ds. Wsparcia IT będziesz zarządzać sprzętem i oprogramowaniem w lokalnym oddziale oraz dla klientów wewnętrznych. Twoimi klientami będą zarówno osoby techniczne, jak i nietechniczne, co pozwoli Ci rozwijać umiejętności komunikacyjne w obu obszarach. Twoje zdolności w zakresie tworzenia narzędzi i rozwiązań technicznych będą wspierać usprawnianie procesów i zwiększanie produktywności oddziału. Będziesz odpowiedzialny m.in. za konfigurację nowych systemów i urządzeń oraz zapewnienie sprawnego i efektywnego działania sieci.

Będziesz kluczowym członkiem zespołu odpowiedzialnym za zarządzanie technologią i systemami, które utrzymują naszą działalność na wysokim poziomie.



KWALIFIKACJE:

  1. Doświadczenie w pracy w obszarze IT, rozwiązywaniu problemów ze sprzętem i systemem Windows

  2. Silne umiejętności analityczne, organizacyjne i interpersonalne

  3. Dobre umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej

  4. Znajomość systemów Windows 11, Windows Server, Android, sieci LAN

  5. Swobodna komunikacja w językach polskim oraz angielskim

  6. Znajomość narzędzi MS Excel (expert), Power Query, Power BI, Programowanie VBA.

  7. Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków będzie dodatkowym atutem

  8. Prawo jazdy kat. B będzie mile widziane



KLUCZOWE OBOWIĄZKI:

  1. Wsparcie użytkowników końcowych w zakresie zgłoszeń w systemie ticketowym, telefonicznie i bezpośrednio

  2. Obsługa systemów Windows 11 i Windows Server

  3. Instalacja i wymiana sprzętu (komputery, laptopy, drukarki, telefony komórkowe)

  4. Rozwiązywanie problemów z siecią (LAN, WLAN, Wi-Fi)

  5. Wsparcie pracowników magazynu (skanery, tablety, automatyzacja)

  6. Szkolenie użytkowników końcowych z obsługi narzędzi, aplikacji i podstaw IT

  7. Codzienne kontrole kopii zapasowych/systemów oraz ich dokumentacja w portalu

  8. Wsparcie w zakresie Tier 1 i Tier 2 dla infrastruktury i technologii

  9. Zarządzanie planem odzyskiwania danych po awarii i zapewnienia wysokiej dostępności systemów

  10. Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i systemami (Windows/Unix)

  11. Zabezpieczanie i poprawa bezpieczeństwa cybernetycznego oraz kontroli dostępu

  12. Monitorowanie przestojów systemów i wykorzystania zasobów



Zarządzanie sprzętem:

Będziesz odpowiedzialny za ciągłe utrzymanie efektywności sprzętu w oddziale, zarządzanie inwentarzem, cyklem życia urządzeń, zamówieniami, konfiguracją i wycofywaniem sprzętu.


Oprogramowanie:

Twoim zadaniem będzie rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, wdrażanie nowych rozwiązań, tworzenie kopii zapasowych, zarządzanie danymi i ich bezpieczeństwem oraz efektywne wykorzystanie rozwiązań technicznych wspierających wydajność operacyjną.


Rozwiązania:

W tej roli będziesz mieć możliwość tworzenia i rozwijania rozwiązań wspólnie z zespołami operacyjnymi, które usprawniają procesy w oddziale, wspierają automatyzację i optymalizację produktywności.



Pracując z nami możesz liczyć na:

• prywatną opiekę medycznę (z możliwością objęcia preferencyjnymi warunkami bliskich osób)

• system kafeteryjny MyBenefit

• indywidualny program rozwoju – minimum 52 godziny rocznie na kursy wewnętrzne i zewnętrzne (z opcją certyfikacji)

• program poleceń pracowniczych

• program zakupu akcji dla pracowników

• program wsparcia pracownika (Employee Assistance Program)


Wymagane umiejętności

VBA
Microsoft Office Excel
Microsoft Power BI
Windows 11
Microsoft Power Query
Android
LAN

Znajomość języków

Polski: C1
Angielski: B2

Mile widziane

analiza
prawo jazdy kat. B

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 21.10.2025

IT Support Specialist

Podsumowanie oferty

IT Support Specialist

Żwirki i Wigury 16B, Warszawa

Expeditors Polska

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Expeditors Polska Sp. z o.o., zarejestrowanej pod numerem KRS: 0000201043, z siedzibą w 02-092 Warszawa,... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca