IT Support Specialist
Żwirki i Wigury 16B, Warszawa
Expeditors Polska
Dołącz do globalnej społeczności!
Zarządzanie globalnym łańcuchem dostaw to nasza specjalność, a w centrum działalności Expeditors znajdziesz profesjonalizm, przywództwo i przyjazne środowisko pracy, które sprzyja innowacyjnemu podejściu do logistyki opartej na obsłudze klienta.
Expeditors to globalna firma logistyczna z siedzibą główną w Seattle, w stanie Waszyngton. Jako firma z listy Fortune 500 zatrudniamy ponad 19 000 wykwalifikowanych specjalistów w ponad 350 lokalizacjach na sześciu kontynentach. Oferujemy spersonalizowane rozwiązania i zintegrowane systemy informatyczne, które odpowiadają na coraz bardziej zaawansowane potrzeby handlu międzynarodowego.
Nasza misja
Rekrutujemy, szkolimy i zatrzymujemy najlepszych ekspertów logistycznych i technicznych na świecie. Uwielbiamy awanse wewnętrzne – ponad 50% naszych pracowników pracuje w Expeditors od co najmniej pięciu lat. Nasz wysoki wskaźnik retencji wynika z unikalnego systemu wynagrodzeń dla stanowisk, które są czymś więcej niż tylko pracą – to szansa na rozwój, realizację pasji i budowanie kariery razem z nami!
OPIS STANOWISKA:
Jako Specjalista ds. Wsparcia IT będziesz zarządzać sprzętem i oprogramowaniem w lokalnym oddziale oraz dla klientów wewnętrznych. Twoimi klientami będą zarówno osoby techniczne, jak i nietechniczne, co pozwoli Ci rozwijać umiejętności komunikacyjne w obu obszarach. Twoje zdolności w zakresie tworzenia narzędzi i rozwiązań technicznych będą wspierać usprawnianie procesów i zwiększanie produktywności oddziału. Będziesz odpowiedzialny m.in. za konfigurację nowych systemów i urządzeń oraz zapewnienie sprawnego i efektywnego działania sieci.
Będziesz kluczowym członkiem zespołu odpowiedzialnym za zarządzanie technologią i systemami, które utrzymują naszą działalność na wysokim poziomie.
KWALIFIKACJE:
Doświadczenie w pracy w obszarze IT, rozwiązywaniu problemów ze sprzętem i systemem Windows
Silne umiejętności analityczne, organizacyjne i interpersonalne
Dobre umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej
Znajomość systemów Windows 11, Windows Server, Android, sieci LAN
Swobodna komunikacja w językach polskim oraz angielskim
Znajomość narzędzi MS Excel (expert), Power Query, Power BI, Programowanie VBA.
Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków będzie dodatkowym atutem
Prawo jazdy kat. B będzie mile widziane
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
Wsparcie użytkowników końcowych w zakresie zgłoszeń w systemie ticketowym, telefonicznie i bezpośrednio
Obsługa systemów Windows 11 i Windows Server
Instalacja i wymiana sprzętu (komputery, laptopy, drukarki, telefony komórkowe)
Rozwiązywanie problemów z siecią (LAN, WLAN, Wi-Fi)
Wsparcie pracowników magazynu (skanery, tablety, automatyzacja)
Szkolenie użytkowników końcowych z obsługi narzędzi, aplikacji i podstaw IT
Codzienne kontrole kopii zapasowych/systemów oraz ich dokumentacja w portalu
Wsparcie w zakresie Tier 1 i Tier 2 dla infrastruktury i technologii
Zarządzanie planem odzyskiwania danych po awarii i zapewnienia wysokiej dostępności systemów
Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i systemami (Windows/Unix)
Zabezpieczanie i poprawa bezpieczeństwa cybernetycznego oraz kontroli dostępu
Monitorowanie przestojów systemów i wykorzystania zasobów
Zarządzanie sprzętem:
Będziesz odpowiedzialny za ciągłe utrzymanie efektywności sprzętu w oddziale, zarządzanie inwentarzem, cyklem życia urządzeń, zamówieniami, konfiguracją i wycofywaniem sprzętu.
Oprogramowanie:
Twoim zadaniem będzie rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, wdrażanie nowych rozwiązań, tworzenie kopii zapasowych, zarządzanie danymi i ich bezpieczeństwem oraz efektywne wykorzystanie rozwiązań technicznych wspierających wydajność operacyjną.
Rozwiązania:
W tej roli będziesz mieć możliwość tworzenia i rozwijania rozwiązań wspólnie z zespołami operacyjnymi, które usprawniają procesy w oddziale, wspierają automatyzację i optymalizację produktywności.
Pracując z nami możesz liczyć na:
• prywatną opiekę medycznę (z możliwością objęcia preferencyjnymi warunkami bliskich osób)
• system kafeteryjny MyBenefit
• indywidualny program rozwoju – minimum 52 godziny rocznie na kursy wewnętrzne i zewnętrzne (z opcją certyfikacji)
• program poleceń pracowniczych
• program zakupu akcji dla pracowników
• program wsparcia pracownika (Employee Assistance Program)
IT Support Specialist
IT Support Specialist
Żwirki i Wigury 16B, Warszawa
Expeditors Polska