Jeżeli nie są Ci obce zagadnienia takie jak:
- przygotowywanie ofert morskich i drogowych (z naciskiem na duże RFQ);
- skuteczna współpraca z partnerami biznesowymi w pozyskiwaniu stawek;
- kooperacja z Product Managerem, działem Sales oraz działami operacyjnymi;
- analiza przygotowanych wycen pod kontem win ratio;
- analiza warunków i oczekiwań co do kontraktów oraz odpowiadanie na zapytania ofertowe;
- czynny udział w budowaniu strategii kwotowania;
to być może czekamy właśnie na Ciebie, zwłaszcza, jeśli:
- masz minimum rok doświadczenia zawodowego w logistyce;
- nie jest Ci obcy obszar międzynarodowych operacji oraz cen w różnych trybach (w szczególności morskim i drogowym);
- Twoja znajomość j. angielskiego (min. poziom odpowiadający B2) pozwala na swobodną komunikację;
- swobodnie poruszasz się w środowisku MS Office (zwłaszcza w Excelu i PowerPoincie);
- potrafisz działać szybko i sprawnie dostosowujesz się do zmiennych sytuacji;
- wiesz jak efektywnie zorganizować własną pracę, szczególnie pod presją czasu.
Mile widziane będą:
- mocne zdolności analityczne;
- chęci do rozwoju osobistego i nauki nowych umiejętności;
- ciekawość i pozytywne nastawienie do poszukiwania wyzwań i rozwiązań;
- last but not least - poczucie humoru! ;)
Z naszej strony możesz spodziewać się:
- zatrudnienia na podstawie Umowy o Pracę;
- pakietu prywatnej opieki medycznej (z możliwością objęcia nim Twoich bliskich, na preferencyjnych warunkach);
- kafeterii MyBenefit;
- indywidualnego programu rozwojowego (na co przeznaczamy min. 52h rocznie), dostosowanego do Twojej roli i aspiracji;
- możliwości zakupu akcji pracowniczych w ramach programu Employee Stock Purchase Plan;
- programu pomocy pracownikom Employee Assistance Program.
Proces rekrutacyjny
- W pierwszej kolejności skontaktujemy z Tobą telefonicznie, aby omówić po krótce rolę oraz wzajemne oczekiwania.
- Następnie spotykamy się (online, lub w biurze) na rozmowę, podczas której będziemy chcieli nieco lepiej poznać, posłuchać o Twoich dotychczasowych doświadczeniach oraz odpowiedzieć na Twoje pytania.
- Ostatnim krokiem będzie przekazanie naszego feedbacku po rozmowie oraz przedstawienie naszej propozycji - jeśli zdecydujemy się na współpracę z Tobą.
Jak się u nas pracuje?
- Pracujemy w biurze i okazjonalnie zdalnie.
- Przychodzimy do pracy ubrani elegancko (smart casual), aby podkreślić nasz profesjonalizm i spójność z naszą kulturą.
- Pracujemy w zespołach, w których pomagamy sobie wzajemnie – zawsze możesz liczyć na wsparcie!
- Wielu z naszych pracowników jest z nami od początku obecności w kraju, co najlepiej świadczy o tym, jak bardzo doceniamy zaangażowanie.
Expeditors Polska Sp. z o.o. to nowoczesny i prężny globalny operator logistyczny działający w ponad 230 lokalizacjach na 5 kontynentach, w tym w 4 lokalizacjach w Polsce z zespołem ponad 100 pracowników, a także wielokrotny zdobywca wyróżnień oraz laureat rankingów w obszarze Spedycji Lotniczej & Morskiej.
Z nami masz możliwość pracy w międzynarodowym środowisku z otwartym i zawsze wspierającym zespołem.