Tworzeniem i publikowaniem angażującego contentu, w tym treści postów, grafik, wideo, live’ów,
Utrzymywanie interakcji z fanami i obserwatorami marki,
Prowadzeniem i nadzorowaniem kampanii reklamowych, zarządzaniem ich budżetami,
Analizą prowadzonych działań, prezentowaniem wyników i wniosków
Monitorowaniem aktywności konkurencji
Nasze oczekiwania:
Masz min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
Posiadasz umiejętności tworzenia angażującego contentu i atrakcyjnego wizualnie – mile widziane portfolio lub próbki pracy (obsługujesz Canvę, Photoshopa, Illustrator lub inny program graficzny)
Znasz narzędzia do monitorowania i analizy w social mediach (statystyki FB, Google Analytics, Brand24, SoTrender i inne)
Dobrze organizujesz swoją pracę, potrafisz koordynować projekty: od planowania, po współpracę i realizację
Świetnie orientujesz się w trendach w marketingu internetowego,
Posiadasz umiejętności analizy danych i wyciągania wniosków,
Jesteś osoba kreatywną,
Znasz język angielski
Oferujemy:
możliwość rozwoju oraz doskonalenia swoich kompetencji przy ciekawych projektach
pracę w środowisku kreatywnych, pozytywnych ludzi,
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub działalność gospodarczą