Customer & Communication Specialist / Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Komunikacji

6 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
6 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Obsługa klienta

Customer & Communication Specialist / Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Komunikacji

Obsługa klienta
Kaniowska 45, Warszawa

Extreme Events Sp. z o .o.

Pełny etat
B2B, UZ
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa
6 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
6 000 PLN
Brutto miesięcznie - UZ

Opis stanowiska

Dołącz do Generacji Runmageddon jako Customer & Communication Specialist / Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Komunikacji

Naszą misją jest inspirowanie dzieci do aktywności fizycznej i budowanie ich pewności siebie poprzez sport i zabawę. Jeśli wierzysz, że komunikacja może mieć realny wpływ na codzienne doświadczenia tysięcy rodzin – to może być rola dla Ciebie.


Twoje zadania:

  • Obsługa zapytań od rodziców i opiekunów – mailowo, telefonicznie i przez social media.

  • Zarządzanie skrzynką kontaktową i komunikacja z uczestnikami wydarzeń.

  • Praca w systemie CMS – obsługa zgłoszeń, listy uczestników, kontrola danych.

  • Koordynowanie procesu reklamacji oraz bieżące rozwiązywanie problemów.

  • Tworzenie i adaptacja treści newsletterów i SMS-ów w ramach gotowych scenariuszy.

  • Wsparcie działu marketingu i eventów – głównie w komunikacji przed wydarzeniami.

  • Zbieranie opinii od klientów i przekazywanie insightów do zespołów.


U Kandydatów zwracamy uwagę na:

  • Minimum 1,5 roku doświadczenia w obsłudze klienta B2C.

  • Wysoką komunikatywność, empatię i umiejętność rozmowy z różnymi typami klientów.

  • Rzetelność, odpowiedzialność i dobrą organizację pracy.

  • Bardzo dobrą znajomość języka polskiego i angielskiego (min. B2).

  • Swobodę w pracy z wieloma kanałami komunikacji jednocześnie.


Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy z rodzicami lub przy wydarzeniach dziecięcych.

  • Znajomość narzędzi NL / SMS (GetResponse, MailerLite), CRM i systemów zapisowych.

  • Umiejętność pisania zwięzłych, angażujących komunikatów tekstowych.

  • Praktyka w obszarze marketingu (social media, kampanie, treści).


Zapewniamy:

  • Wynagrodzenie 6000 zł netto miesięcznie (B2B) lub adekwatnie na UZ (dla studentów do 26 r.ż.).

  • Pracę zdalną lub hybrydową (biuro w Warszawie).

  • Stałe godziny pracy: 9:00–17:00.

  • Kartę sportową FitProfit (opcjonalnie).

  • Realny wpływ na doświadczenia tysięcy dzieci i rodziców.

  • Zgrany zespół pasjonatów, który naprawdę lubi to, co robi.


Jak wygląda proces rekrutacji:

  1. Rozmowa telefoniczna

  2. Spotkanie z przełożonym (online lub offline – do ustalenia)

  3. Próbka pracy


Brzmi jak coś dla Ciebie? Aplikuj i razem twórzmy niezapomniane sportowe przygody dla najmłodszych!

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

Znajomość języków

Polski: B2

Angielski: B2

Mile widziane

CRM

GetResponse

mailerlite

marketing

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 15.12.2025

O firmie

Extreme Events Sp. z o .o.

Extreme Events Sp. z o.o. to organizator cyklu ekstremalnych biegów przeszkodowych Runmageddon, oferujący różnorodne formuły biegów dostosowanych do różnych grup wiekowych i poziomów zaawansowania. Firma angażuje się w o...

Zobacz profil firmy

Customer & Communication Specialist / Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Komunikacji

6 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Podsumowanie oferty

Customer & Communication Specialist / Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Komunikacji

Kaniowska 45, Warszawa
Extreme Events Sp. z o .o.
6 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
6 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Extreme Events Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żą... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.