W związku z ciągłym i bardzo dynamicznym rozwojem szukamy utalentowanej osoby gotowej do wdrażania nieszablonowych projektów na stanowisku:
Specjalista ds. zakupów
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Woj. śląskie
Za co będziesz odpowiedzialny na tym stanowisku:
- Stały kontakt z dostawcami oraz oddziałami firmy za granicą w zakresie realizacji zamówień
- Nadzór nad terminowością dostaw
- Kontrolę nad dokumentacją związaną z zamówieniami zakupowymi
- Wyjaśnianie niezgodności w dostawach oraz zarządzanie reklamacjami zakupowymi
- Terminowe i poprawne wprowadzanie danych do systemu oraz ich bieżące aktualizowanie
- Negocjowanie warunków współpracy z obecnymi dostawcami i poszukiwanie nowych
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia zawodowego na stanowisku zakupowym minimum 1 rok
- Znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym
- Dobrej organizacji pracy własnej
- Rzetelności i sumienności w codziennej pracy
- Otwartości na ludzi, współpracy w zespole i wysokiego poziomu komunikatywności
- Biegłej znajomość pakietu MS OFFICE
- Chęci do pracy, uśmiechu i proaktywnej postawy do realizowanych zadań
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowę o pracę w międzynarodowym zespole
- Możliwości rozwoju w strukturach firmy
- Pracę w biznesie o dużym potencjale do rozwoju
- Udział w ciekawych projektach oraz wyzwania umożliwiające rozwój własnych kompetencji
- Ambitną i odpowiedzialną pracę na samodzielnym stanowisku
- Szeroki pakiet benefitów socjalnych (w tym pakiet medyczny)
- Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon)