Do Twoich zadań należeć będą:
- Budowanie strategii reklam płatnych w mediach internetowych – tworzenie ofert i media planów.
- Realizacja kampanii dla naszych klientów (m.in. w Google, Meta, LinkedIn, TikTok, Snapchat etc.).
- Bieżąca optymalizacja działań w celu maksymalizacji efektów.
- Analiza i raportowanie wyników kampanii — codzienna praca z Google Analytics 4.
- Poszukiwanie, analiza i wdrażanie nowych możliwości reklamowych.
- Dbanie o rozwój klienta poprzez dobór odpowiednich narzędzi do kampanii online.
- Współpraca z innymi działami w firmie (obsługa klienta, SEO, content i PR).
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług.
- Entuzjazm i uśmiech.
- Analityczny umysł, umiejętność pracy z liczbami.
- Język angielski – w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację (min. B2).
- Język polski — w stopniu pozwalającym na biegłą komunikację biznesową w mowie i piśmie (min. C1).
- Zainteresowanie rynkiem reklamy internetowej, nowych technologii.
- Duża samodzielność w działaniu i myśleniu.
- Biegła znajomość pakietu MS Office.
- Dostępność na pełen etat.
- Wynagrodzenie + rozwój
- System premiowy od 3 msc. pracy
- Samodzielne stanowisko i możliwości awansu
- Możliwość szybkiego rozwoju zawodowego - zainwestujemy w Ciebie czas oraz naszą wiedzę
- Szkolenia ze sprzedaży i produktu wewnętrzne i zewnętrzne np. Szkolenia Google Partners, szkolenia Facebook, udział w konferencjach branżowych np. Infoshare, I love Marketing
- Dla każdego z członków zespołu realizujemy badania stylów komunikacji
- Pakiet medyczny w LuxMed
- Kartę Multisport
- Dostęp do specjalistów z Centrum Terapii Dialog
- Integracje działowe i firmowe
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- paczki świąteczne
Nasz proces rekrutacji jest dwuetapowy. W trakcie spotkań poprosimy Cię o rozwiązanie zadań – matematycznych oraz z tworzenia procesów. Sprawdzimy także, Twoją znajomość języka angielskiego.