O nas:
Cześć! Jesteśmy Fabryką Rozsady – dynamicznie rozwijającym się startupem, który wyrósł z rodzinnej firmy. Produkujemy i sprzedajemy online najlepszej jakości rozsady (sadzonki) roślin, nasiona i akcesoria, pomagając naszym klientom w udanych uprawach własnych warzyw, ziół i owoców. Dbamy o środowisko (mamy bardzo zielone serduszka) a jednocześnie wprowadzamy na rynek innowacyjne rozwiązania (stąd nasze opatentowane pudełka do wysyłki roślin!). Działamy już od 4 lat i co roku rośniemy - przyszła więc pora na budowę własnego zespołu marketingowego i podziękowanie agencjom, które wspierały nas dotychczas. Szukamy utalentowanego Digital Marketing Managera, który będzie leadował nasze działania online, prowadził ciekawe kampanie i powiększał naszą społeczność (a w rezultacie biznes!) przy wsparciu naszej fractional CMO i istniejącego zespołu.
Kogo szukamy?
Szukamy T-shaped digital marketera, który ma doświadczenie w prowadzeniu kampanii lead generation i sales dla ecommerce oraz duże umiejętności w email marketingu, automatyzacji marketingu lub e-commerce. Ustawiałaś/eś lejki digitalowe pozyskując klientów z wybranych kanałów lub jeszcze lepiej - ich mixu? Będzie Ci się u nas super pracować. A jeśli jesteś osobą ambitną i samodzielną a na dodatek jeśli masz zamiłowanie do zdrowego, zielonego trybu życia (a tym bardziej - ogrodnictwa!), to jesteśmy absolutnie dobraną parą.
Zakres obowiązków:
- Współtworzenie strategii marketingowej, która nie tylko pozwoli zwiększyć sprzedaż naszych produktów ale i pomoże budować pozytywne relacje z naszymi klientami.
- Prowadzenie wielokanałowych kampanii marketingowych (zarówno evergreen, jak i sezonowych) od koncepcji, przez KPIs i budżety, wdrożenie i raportowanie.
- Koordynowanie pracy zespołu wewnętrznego (social media, customer support) oraz kontraktorskiego (grafika, copy, content, ads) – będziesz w centrum wydarzeń!
- Jeśli Twój core competence to email marketing i automatyzacja, to należeć do Ciebie będzie planowanie i wdrażanie kampanii lead generation lead activation, engagement oraz sales w kanałach własnych (email, sms) oraz czyszczenie i segmentacja bazy danych w Klaviyo.
- Tworzenie i wdrażanie strategii lojalizacji klientów, w tym programów lojalnościowych i referralowych.
- Samodzielne prowadzenie działań w kampaniach oraz raportowanie, analiza wyników i optymalizacja działań – na pewno będziesz miał/a wpływ na to, co robimy!
Wymagania:
- Doświadczenie w jednej z dziedzin: email marketing, marketing automation lub e-commerce. Jesteś specjalistą z zajawką na inny obszar marketingu? Nie ma problemu - porozmawiajmy! Prosimy zwróć uwagę, że szukamy jednak T-shaped marketera. Jeśli nie potrafisz na eksperckim poziomie obsłużyć samodzielnie wybranego elementu lejka konwersji, prawdopodobnie nie uda nam się współpraca.
- Umiejętność budowy strategii lojalizacji klientów i kampanii pozyskiwania leadów.
- Umiejętność briefowania oraz pisania efektywnych maili sprzedażowych.
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego.
- Przedsiębiorczość i samodzielność – lubimy, gdy ktoś potrafi wziąć sprawy w swoje ręce!
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie na podstawie umowy B2B
- Elastyczne godziny pracy
- Całoroczne zaopatrzenie w nasze nasiona i sadzonki (na parapet, balkon lub do ogrodu)
- Pracę w młodym zespole, który stawia na innowacje i robienie rzeczy (better done than perfect!)
- Możliwość współtworzenia sukcesu biznesu który już jest liderem w swojej branży na kluczowym stanowisku - wierzymy że u nas zbudujesz doskonałą karierę i success case study.
- Wsparcie doświadczonego CMO i możliwość szybkiego rozwoju kompetencji (uczymy się razem wdrażając pomysły a tam gdzie trzeba sięgamy po kursy i mentorów)
Jeśli czujesz, że to może być coś dla Ciebie, nie czekaj! Aplikuj!
*rekrutacja prowadzona przez talent47