Content & Social Ninja
Macieja Palacza 144, Poznań
FaniMani
Fundacja FaniMani poszukuje osoby na stanowisko
Content & Social Ninja
Miejsce pracy: Poznań, praca hybrydowa (2-3 dni w tygodniu w biurze)
Wymiar pracy: cały etat
Oferowane wynagrodzenie: 7.000 – 9.000 zł brutto
Zgłoszenia przyjmujemy do 25.11. 2025.
O nas
FaniMani.pl to pierwszy i jedyny w Polsce serwis, gdzie każdy kto robi zakupy w sklepach online może bezpłatnie wspierać wybraną przez siebie organizację. Sklepy internetowe (jest ich serwisie FaniMani ponad 1800) dzielą się zyskiem - kupujący (wspierający) ma produkt w tej samej cenie, a wskazana organizacja otrzymuje darowiznę (średnio 2.5% wartości zakupów!).
Naszą misją jest wspieranie różnych organizacji w zbieraniu funduszy na to, co jest ważne. Współpracujemy z fundacjami, stowarzyszeniami, szkołami, harcerzami i innymi grupami realizującymi zadania o naturze prospołecznej.
Kogo szukamy
Jeśli jesteś doświadczona/y i skuteczna/y w działaniach marketingowych, szczególnie w mediach społecznościowych, działasz jak ninja: precyzyjnie i szybko, wykorzystujesz przemyślane strategie i nowoczesne narzędzia do osiągnięcia celów marketingowych, to znaczy, że ta oferta może być właśnie dla Ciebie!
Twoje zadania
Budowanie i umacnianie zewnętrznego wizerunku FaniMani i jej programów w zgodzie z misją i strategią,
Realizowanie zadań zmierzających do stałego zwiększania zaangażowania darczyńców i poszerzania bazy użytkowników i beneficjentów,
Projektowanie, planowanie i prowadzenie kampanii marketingowych w celu realizacji strategii i misji FaniMani, w ramach budżetu marketingowego. W szczególności będzie to:
o planowanie i prowadzenie komunikacji w social mediach FaniMani (Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn, YouTube, X, blog, etc.),
tworzenie angażujących, oryginalnych treści wizualnych i tekstowych dla różnych kanałów (posty, Insta Stories, Reels/video, newslettery),
zlecanie i nadzór nad realizacją płatnych kampanii reklamowych w social mediach i nie tylko (Google Ads, Meta Ads - Facebook/Instagram, TikTok Ads, i inne),
budowa bazy influencerów i stała z nimi współpraca w celu zwiększania zasięgów i propagowania misji FaniMani,
prowadzenie komunikacji e-mail marketingowej z wykorzystaniem narzędzi do automatyzacji.
Współpraca z agencjami interaktywnymi, marketingowymi, grafikami.
Chcemy, aby do naszego zespołu dołączyła osoba, która
Ma co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy związanej z digital marketingiem, e-commerce, digital fundraisingiem lub dziedzinami pokrewnymi,
Ma doświadczenie w planowaniu komunikacji marketingowej w wielu kanałach,
Ma doświadczenie w tworzeniu treści oraz umiejętność redagowania mailingów, newsletterów itp.,
Ma doświadczenie w korzystaniu z narzędzi do automatyzacji i optymalizacji działań marketingowych (np. Getresponse, MailerLite, SocialBee),
Potrafi tworzyć prompty i efektywnie wykorzystuje narzędzia AI (np. ChatGPT, Google Gemini, Canva Magic Studio, inne)
Ma doświadczenie w tworzeniu prostych grafik oraz krótkich form video (reels, stories), korzysta z programów graficznych, np. Canva, CapCut lub innych,
Ma doskonałe kompetencje interpersonalne i komunikacyjne oraz umiejętność nawiązywania, budowania i utrzymywania pozytywnych relacji profesjonalnych,
Potrafi współpracować z zespołem, cechuje się samodzielnością w działaniu, wytrwałością i odpowiedzialnością,
Ma potrzebę ciągłego rozwoju, nauki i zdobywania nowych doświadczeń, lubi eksperymentować, poszukuje nowych rozwiązań,
Zna dobrze język angielski (minimum to poziom B2).
Mile widziana będzie znajomość narzędzi do prowadzenia i optymalizacji kampanii performance marketingowych (np. Google Ads, Meta Business Manager) oraz znajomość analityki internetowej (np. Google Analytics).
Co oferujemy
Pracę z misją, która ma realny sens i wpływ na zmianę otaczającego nas świata,
Zaangażowany, życzliwy zespół, który lubi to, co robi,
Elastyczną formę pracy: możesz pracować częściowo zdalnie. Oczekujemy, że będziesz brać udział w 2-3 stacjonarnych spotkaniach z zespołem w tygodniu (w Poznaniu),
Wynagrodzenie: 7 000 - 9 000 brutto (forma zatrudnienia do uzgodnienia).
Jak wygląda nasz proces rekrutacji?
Zgłoszenia przyjmujemy do 25.11. 2025. Wypełnij formularz rekrutacyjny, załącz swoje cv oraz „shorta” (max. 1000 słów, format PDF – napisz w nim coś ciekawego o sobie, ponieważ chcemy Cię dobrze poznać!
Do 4.12.2025 przeprowadzimy:
analizę zgłoszeń,
wyślemy do wybranych osób zadanie rekrutacyjne,
zaprosimy wybrane osoby na rozmowy online z rekruterem.
Spotkania osób, które zakwalifikują się do ostatniego etapu rekrutacji są zaplanowane na drugą połowę grudnia 2025 roku w biurze w Poznaniu.
Decyzję o wyborze osoby, której złożymy ofertę zatrudnienia, chcemy podjąć do 19 grudnia 2025. Chcielibyśmy, aby wybrana osoba rozpoczęła pracę w Fundacji jak najszybciej, ale jeśli Twoje doświadczenie okaże się dla nas szczególnie wartościowe, a masz dłuższy okres wypowiedzenia – jesteśmy otwarci na indywidualne ustalenia i poczekamy na Ciebie 😊.
Content & Social Ninja
Content & Social Ninja
Macieja Palacza 144, Poznań
FaniMani