Oferty
Kierownik ds. kluczowych klientów
Nowa

Kierownik ds. kluczowych klientów

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

sprzedaż B2B

prawo jazdy kat. B

Microsoft Office

Google Workspace

CRM

SFA

Mile widziane

język angielski

zarządzanie sprzedażą

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • Rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów (nowych i obecnych), proponowanie odpowiednio dopasowanych rozwiązań.
  • Analiza rynku w celu identyfikowania kluczowych klientów i tworzenie koncepcji ich pozyskania.
  • Podtrzymywanie i pogłębianie relacji biznesowych z obecnymi i potencjalnymi klientami.
  • Prowadzenie negocjacji, ustalenie szczegółowych warunków współpracy i nadzór nad jej właściwym przebiegiem.
  • Prowadzenie prezentacji produktowych dla potencjalnych i obecnych klientów.
  • Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedaży zgodnej z celami sprzedażowymi firmy oraz planowanie działań biznesowych i realizacja założonych wskaźników.
  • Współpraca z działem IT przy projektach realizowanych dla klientów. Monitorowanie postępu realizacji prac oraz bieżący kontakt z klientem w sprawie ich przebiegu.
  • Analiza i raportowanie wyników sprzedaży oraz przygotowywanie raportów wspierających strategiczne decyzje firmy.


Nasze wymagania

  • Potwierdzone sukcesami doświadczenie w sprzedaży B2B rozwiązań IT dla branży farmaceutycznej lub pokrewnej.
  • Znajomość narzędzi CRM, SFA i BI oraz umiejętności przedstawiania ich zalet i zastosowań klientom.
  • Umiejętność prowadzenia negocjacji cenowych oraz tworzenia ofert dopasowanych do potrzeb klienta.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz stosowania języka korzyści w rozmowach z klientami.
  • Umiejętność prowadzenia angażujących prezentacji oraz dostosowywania stylu komunikacji do odbiorcy.
  • Cierpliwość, determinacja i odporność na stres.
  • Gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski oraz czynne prawa jazdy kat. B.
  • Zaawansowana znajomość narzędzi wchodzących w skład Google Workspace oraz MS Office.
  • Gotowość do szybkiego dostosowywania się do zmieniających się potrzeb klienta i rynku.


Mile widziane

  • Rozumienie specyfiki działalności producentów leków i suplementów diety.
  • Znajomość podstawowych przepisów i regulacji dotyczących farmacji.
  • Doświadczenie w pracy przy użyciu systemu FarmaProm.
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową.
  • Znajomość obszarów związanych z efektywnością sprzedaży, analizy danych i umiejętność prezentowania ich na potrzeby działu sprzedaży.
  • Studia z zakresu: zarządzania, ekonomii, informatyki, biotechnologii lub farmacji.
  • Zrealizowane szkolenia z zakresu sprzedaży B2B, negocjacji, zarządzania projektami lub systemów CRM.


To oferujemy

  • Formę współpracy dostosowana do Twoich potrzeb.
  • Miejsce pracy Kraków lub Warszawa.
  • Współpracę z producentami z branży farmaceutycznej.
  • Sprzedaż rozwiązań IT, które nieustannie się rozwijają.
  • Kompleksowe szkolenie przygotowujące do stanowiska pracy.
  • Możliwość pracy hybrydowej po wdrożeniu się na stanowisko.
  • Realny wpływ na organizację poprzez budowanie długotrwałych relacji z klientami.
  • Możliwość poszerzania wiedzy w zakresie technologii IT.
  • Praca w zespole, w którym Twój głos ma znaczenie.
  • Pakiet narzędzi do wykonywania obowiązków.


Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • spotkania integracyjne
  • program rekomendacji pracowników
  • dodatkowy urlop
  • Urlop urodzinowy
  • Karta sportowa
  • Budżet szkoleniowy
  • Puzzle osiągnięć


FarmaProm Polska Sp. z o.o. Sp. K.

  • W 2006 roku liczyliśmy troje pracowników-założycieli. Nasz pomysł, czyli niezależna platforma internetowa, połączył producentów leków, apteki i hurtownie, przenosząc je do ery cyfrowej.
  • Od tamtej pory nieustannie integrujemy rynek farmaceutyczny i wspieramy dystrybucję leków do milionów pacjentów.
  • Fajnie tu być!
  • Dziś jest nas blisko 180 osób w Krakowie, Poznaniu, Mysłowicach i Warszawie. Rozwijamy autorskie aplikacje mobilne i webowe, bazy danych, rozwiązania analityczne, systemy IT.
  • Angażujemy się w inicjatywy społeczne wyrażające wartości FarmaProm. Prowadzimy własne działania charytatywne np.: Bieg Miśków, licytacje świąteczne, akcje sportowe (FarmaFit).
  • Cenisz sobie pracę z ludźmi, a tworzenie długotrwałych i wartościowych relacji jest dla Ciebie kluczowym elementem skutecznej sprzedaży? Z uważnością i otwartością podchodzisz do potrzeb klienta? Swoją postawą wyrażasz przekonanie, że nie ma sytuacji bez wyjścia, stale poszukujesz nowych rozwiązań? Jeśli tak, to FarmaProm jest miejscem dla Ciebie! Pracując z nami będziesz mieć realny wpływ na kreowanie pozytywnego wizerunku naszej firmy wśród klientów oraz wpływ na tworzenie i wprowadzanie nowych rozwiązań.


Rekomendowane oferty

Key Account Manager – iQ Vision

Nowa
KODANO
Warszawa
sprzedaż B2B
Branża optyczna
negocjacje
Nowa

Sprzedaż zdalna

Nowa
4 666 - 12 000 PLN/mies.
ScanLab
Łódź
sprzedaż B2B
sprzedaż
Nowa

Doradca Call Center

Nowa
6 000 - 15 000 PLN/mies.
Klient RocketJobs/.pl
Warszawa
prawo jazdy kat. B
Nowa

Regionalny Przedstawiciel medyczny (ortodoncja)

Nowa
Manpower
Warszawa
sprzedaż
Nowa

Konsultant Medyczny

Nowa
ADAMED
Koszalin
znajomość rynku medycznego
Praktyczna znajomość pakietu MS Office
Doświadczenie w pracy na stanowisku sprzedażowym
Nowa