Jesteśmy siecią restauracji Lviv Croissants, która intensywnie rozwija się już ponad 9 lat. W tym roku zdecydowaliśmy się na otwarcie nowych placówek ale teraz w Polsce. Jesteśmy nastawieni na extra pracę, więc zrobimy wszystko, żeby nasz pracownik poszerzał swoje kwalifikacje wraz z rozwojem restauracji.
- Stosowanie do strategii marketingowej.
- Tworzenie, realizacja i raportowanie codziennych dziłań marketingowych.
- Przeprowadzenie analizy, niezbędniej w celu zrozumienia obecnej sytuacji na rynku i w otoczeniu konkurencyjnym oraz opracowanie propozycji jej usprawnienia.
- Pomoc w wdrożeniu lokalnej strategii marketingowej dla franczyzobiorców, która skierowaną na ulepszenie wyników i efektywności działalności.
- Współpraca z Biurem Centralnym, agencjami zewnętrznymi i innymi działami firmy.
- Sporządzanie sprawozdań z efektów prowadzonych działań i przekazywanie ich bezpośredniemu przełożonemu.
- Wykształcenie wyższe specjalistyczne w dziedzinie marketingu. Oferujemy również wakat dla studentów marketingu
- Bardzo dobra, praktyczna znajomość social mediów
- Kreatywność i myślenie analityczne
- Świetną atmosferę, możliwość realizacji własnych inicjatyw, rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji,
- Grafik 5/2.
- Praca w nowoczesnej, stabilnej sieci restauracji, która dynamicznie się rozwija.