Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się telewizją internetową. Poszukujemy kreatywnego i
samodzielnego koordynatora ds. SEO i ADS. Jeżeli YouTube nie ma przed Tobą żadnych tajemnic – ta oferta jest dla Ciebie!
Czym będziesz się zajmować:
- zarządzaniem treściami i materiałami w serwisie YouTube,
- realizacją zadań SEO,
- realizacją płatnych kampanii reklamowych (Google Ads - YouTube, Meta Ads),
- optymalizacją SEO na kanale YouTube, w tym analizą słów kluczowych,
- wprowadzeniem strategii pozycjonowania stron,
- działaniami link buildingowymi w ramach struktury firmy,
- budowaniem wizerunku firmy,
- bieżącą aktualizacją firmowych portali internetowych,
- pracą nad projektami,
- analizą skuteczności działań,
- działaniami na rzecz zwiększenia widoczności i rozpoznawalności FMC27 News
Od kandydatów oczekujemy:
- umiejętności optymalizacji pod SEO,
- doświadczenia i umiejętności przygotowywania ADS,
- doskonałej wiedzy z zakresu prowadzenia YouTube,
- wiedzy na temat tworzenia treści SEO,
- wiedzy z zakresu Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager (ustawianie celów i mierzenie konwersji),
- umiejętności zarządzania treściami na stronach internetowych,
- kreatywności, samodzielności i umiejętności wychodzenia poza schematy,
- dyspozycyjności do pracy w pełnym wymiarze godzin.
Aplikuj jeśli:
- masz 1+ rok doświadczenie w działaniach SEO i ADS (w tym YouTube),
- platforma YouTube nie ma przed Tobą tajemnic,
- masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- rozumiesz strategię budowania linków,
- a dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w agencji digitalowej lub mediach.