O nas:
🚀 Cześć!
Jesteśmy niewielką, ale dynamicznie rosnącą firmą 💡 z innowacyjnym produktem dla e-commerce w modelu SaaS 🛍️. Nasza misja to wzrost rentownej sprzedaży sklepów internetowych 📈 poprzez inteligentne wykorzystanie danych produktowych 📊.
Kojarzysz analizy RFM? 🔍 My robimy RFM dla produktów e-commerce i… dużo więcej! 🚀 Wśród naszych klientów znajdziesz liderów swoich kategorii oraz szybko rozwijające się sklepy 🏆, takie jak Selsey, Pitbull, R-gol, Kodano.
Nasza aplikacja w całości działa w Google Cloud ☁️, a jej natywną hurtownią danych jest Google BigQuery 🔄.
Czym się wyróżniamy?
⚡ Zwinne podejście do realizacji zadań
🎯 Kultura pracy zorientowana na rezultaty i wartość dla klienta
🛠️ Dużo przestrzeni na samodzielność i inicjatywę
Brzmi ciekawie? Dołącz do nas!
🔍 Kogo szukamy?
Szukamy specjalisty od digital marketingu 🚀, który ma doświadczenie w pracy z klientem 🤝 oraz w planowaniu i optymalizacji kampanii reklamowych dla e-commerce 📈.
Twoim głównym celem będzie przyspieszenie czasu do osiągnięcia ROI ⏳ dla klientów Data Octopus oraz jego maksymalizacja 💰. Kluczowe będzie strategiczne wykorzystanie danych w aplikacji Data Octopus 📊 oraz ich implementacja w systemach reklamowych klientów.
✨ Twoje zadania:
👥 Szeroko rozumiana odpowiedzialność za pracę z klientem Data Octopus
📊 Monitoring ROI z wykorzystania naszej aplikacji oraz przyspieszanie time to ROI 💡
🤝 Opieka i wsparcie klientów od momentu podpisania umowy – onboarding i dalsza współpraca
🔑 Organizacja dostępów do źródeł danych oraz ich integracja z aplikacją
🧐 Audyt kont reklamowych klientów oraz rekomendowanie strategicznych zmian na podstawie danych z Data Octopus
🎯 Analiza danych i segmentacja produktów – podejmowanie decyzji dotyczących kampanii reklamowych
📌 Tworzenie i wdrażanie strategii segmentacji produktów na wszystkich kanałach reklamowych 🎯
⚙ Konfiguracja aplikacji Data Octopus i monitoring anomalii w danych 🔍
📞 Prowadzenie sprintów, organizacja spotkań i komunikacja z klientami 📆
🎧 Opieka nad pierwszą linią Customer Support i współpraca z zespołem Head of Data & Product
📑 Raportowanie oraz ścisła współpraca z CEO i Head of Data & Product
🎯 Poszukiwane umiejętności:
✅ Minimum 3-letnie doświadczenie w roli PPC Specialist, Performance Marketing Specialist
🏆 Mile widziane doświadczenie w agencjach digital marketingu obsługujących e-commerce
📈 Doświadczenie w skalowaniu i optymalizacji kampanii reklamowych dla e-commerce
🖥 Biegła znajomość Meta Ads, Google Ads oraz Google Analytics 4
📊 Tworzenie kompleksowych media planów i strategii media mix (Google Ads, Meta Ads, TikTok, Programmatic)
💡 Umiejętność analitycznego i biznesowego myślenia – podejmowanie decyzji w oparciu o dane 📊
🧩 Projektowanie nieoczywistych, kreatywnych rozwiązań – „łączenie kropek” 🔗
🤝 Komunikatywność i umiejętność budowania relacji – praca z klientem to Twój żywioł! 🔥
🛍 Pasja do digital marketingu, danych i nowych technologii w e-commerce
🚀 Motywacja do rozwoju – ciągłe uczenie się nowych metod, procesów i narzędzi
🎁 Co oferujemy?
🏥 Prywatna opieka medyczna
💪 MultiSport
🏢 Wygodne biuro w centrum Krakowa
🍏 Sprzęt Apple
🌟 Praca z topowymi specjalistami digital marketingu z dużych e-commerce
📈 Bezpośrednia współpraca z C-level
📚 Dostęp do szkoleń, materiałów edukacyjnych oraz zamkniętych eventów (Google Cloud for Startups)
🚀 Dynamiczne i rozwojowe środowisko pracy
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty