Cześć 👋
Fajnie, że do nas zaglądasz 😉
Jesteśmy Feeders Agency https://www.feeders.agency/. Niezależną, kreatywną agencją digitalową, która tworzy niepomijalne treści reklamowe. Łączymy talenty z markami. Wygrywamy walkę o uwagę konsumentów.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy specjalisty/stki ds. infuencer marketingu.
Stawiamy na kogoś, kto ogarnia świat sociali, zna aktualne dramy i konflikty, ale także trendy, nowości i wszystko to czym żyje obecny świat internetu🛜. Zależy nam również na kimś, kto ma już doświadczenie na podobnym stanowisku i potrafi czytać briefy od klientów .
Także jeśli jesteś osobą, która doskonale orientuje się w świecie influencerów, ma swoich ulubionych twórców, wie kto, z kim i co świetnie robi to nie wahaj się i pisz! 🖊️
Twoim głównym zadaniem będzie prowadzenie projektów i kampanii w udziałem influencerów. A co to dokładnie znaczy? 👇
● będziesz aktywnie poszukiwać nowych twórców oraz partnerów do współpracy
● trendwatching - monitorować, śledzić i wyszukiwać nowych trendów w sieci
● brać udział w tworzeniu konceptów kreatywnych
● przygotowywać briefy dla influencerów
● przygotowywać harmonogramy działań z influencerami i update’ować na bieżąco
● sprawować nadzór nad publikacjami twórców
● monitorować przebieg projektów
● przygotowywać raporty wraz z analizą efektywności prowadzonych działań, i przedstawianiem rekomendacji
● ściśle współpracować z działem Kreacji, Strategii oraz Client Service
● Szukać inspiracji, innowacji w zakresie kampanii influencerskich
Doceniamy proaktywne podejście do prowadzonych działań, w tym proponowanie nowych i kreatywnych rozwiązań.
Czego oczekujemy od Ciebie :
● minimum 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w agencji reklamowej/domu mediowym/agencji influencerskiej
● dobrej organizacji pracy (w tym ogarnianie formalności związanych ze współpracami)
● bardzo dobrej orientacji w trendach i formatach środowiska Meta, TikTok, YouTube.
● umiejętności czytania briefów klienckich
● proaktywności w sytuacjach kryzysowych - tak, zdarzają się 🤷♀️
● "Czucia" specyfiki contentu i kreatywne podejście do kampanii
● otwartości na feedback i pracy zespołowej - w Feeders Agency pracujemy w modelu the only boss is the work itself - co znaczy, że najlepsze kreacje powstają dzięki pracy zespołowej, słuchaniu siebie nawzajem i czerpaniu ze wspólnego doświadczenia
● komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów - jesteś osobą śmiałą i bezpośrednią ➕ dla Ciebie
● znajomości narzędzi do analizy profili influencerów
● znajomości MS Office/Google Workspace
Co proponujemy w zamian:
● pracę w #TOP 3 2023, #TOP 2 2024 Agencji Kreatywnych w Polsce 🥉🥈
● możliwość pracy hybrydowej
● pracę z mega kreatywnymi ludźmi
● pracę dla klientów będących liderami w swoich kategoriach
● budżet szkoleniowy, który pozwoli Ci rozwijać zarówno w miękkie jak i twarde kompetencje
● pakiet premium Enel Med z możliwością dopisania bliskich
● darmowe lekcje angielskiego
● pakiet Multisport
● w biurze lodówki pełne Pepsi 🧋,a szafki 🥨
Feeders Agency z pomocą HearMe wspiera kondycję psychiczną swoich pracowników oferując nielimitowane konsultacje psychologiczne online, webinary i warsztaty. Wspólnie dbamy o to, by serce i głowa naszych pracowników były spokojne. 🧠❤️
B2B
Umowa o pracę
Sprawdź podobne oferty pracy