Senior Social Media Creative

10 000 - 11 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
8 500 - 9 500 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Marketing

Senior Social Media Creative

Marketing

Księdza Ignacego Skorupki 5, Warszawa

Feeders Agency

Pełny etat
B2B, UoP
Starszy specjalista / Senior
Praca hybrydowa
10 000 - 11 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
8 500 - 9 500 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

reklamy
skuteczna komunikacja
copywriting
Microsoft Excel
kreatywność
socialmedia

Mile widziane

angielski

Opis stanowiska

Cześć, 


Fajnie, że do nas zaglądasz 😉


Jesteśmy Feeders Agency https://www.feeders.agency/ .Niezależną, kreatywną agencją digitalową, która tworzy niepomijalne treści reklamowe. Łączymy talenty z markami. Wygrywamy walkę o uwagę konsumentów. 


Wierzymy, że aby zatrzymać scroll, trzeba wywołać emocje w odbiorcach. Dlatego nasze idee dają rozrywkę, wzruszają lub edukują. W naszym menu znajdziesz doświadczony zespół, bliskość współpracy i nagrodowe kreacje. Zależy nam, by marki naszych klientów przybierały na wadze! 🍔

Akrualnie do naszego zespołu poszukujemy Senior Social Media Creative – osoby z kilkuletnim doświadczeniem w prowadzeniu i rozwijaniu marek w social mediach i digitalu. Szukamy kogoś, kto nie tylko wymyśla i realizuje pomysły, ale także nadaje im strategiczny kierunek, potrafi przekuć insighty w rekomendacje oraz prowadzić projekty od A do Z.

 

Szukamy Ciebie, jeśli:

  • Masz min. 4–5 lat doświadczenia w obszarze social media i digital marketingu.

  • Doskonale znasz platformy społecznościowe, z naciskiem na TikToka, Metę i YouTube – super, jeśli potrafisz też poruszać się i zarządzać profilami na Pintereście czy Twitchu.

  • Masz lekkie pióro i doświadczenie w przekuwaniu kampanijnej Big Idea w komunikację socialową, w tym on-goingową.

  • Posiadasz doświadczenie w opracowywaniu strategii komunikacji – potrafisz dobrać kanały do grupy docelowej, określić ich rolę, tone of voice, kierunek wizualny oraz zaproponować cykle contentowe czy aktywacje.

  • Masz analityczną smykałkę – potrafisz tworzyć analizy konkurencji i działań własnych klientów, wyciągać z nich wnioski i przekładać je na rekomendacje operacyjne oraz strategiczne.

  • Cechują Cię świetne zdolności prezentacyjne – z łatwością prowadzisz prezentacje przed klientami i potrafisz bronić pomysłów zespołu.

  • Masz smykałkę content creatorską – potrafisz i lubisz robić relacje z eventów KL, napisać scenariusz czy nagrać proste wideo.

  • Lubisz otwartą komunikację i pracę zespołową – w Feeders wierzymy, że każdy członek zespołu jest najlepszy w tym, co robi, dlatego stawiamy na wzajemne dzielenie się wiedzą i doświadczeniem.


Co będziesz robić:

  • Opracowywać i wdrażać strategie komunikacji w social media.

  • Tworzyć analizy komunikacji klientów i konkurencji, przygotowywać rekomendacje oraz insighty.

  • Planować i koordynować projekty social media – od pomysłu po egzekucję.

  • Adaptować Big Idee kampanii na działania w social mediach.

  • Proponować i testować nowe rozwiązania – formaty, narzędzia, kanały czy aktywacje.

  • Przygotowywać treści i wytyczne dla zespołu kreatywnego oraz samodzielnie opracowywać proste materiały (grafiki, wideo).

  • Tworzyć raporty z kampanii i rekomendacje optymalizacyjne.

  • Współpracować z art directorem, designerami, strategami i headem działu przy realizacji kampanii, offbriefach i procesach przetargowych.

  • Czasem tworzyć i nagrywać content w ramach eventów klienckich lub komunikacji ongoingowej.


W zamian oferujemy Ci:

  • Pracę w #TOP 3 2023 Agencji Kreatywnych, #TOP 2 2024 Agencji Kreatywnych – bądź częścią zespołu, który zdobywa nagrody i serca klientów! 🏆

  • Realny wpływ na kampanie – Twoje pomysły nie lądują w szufladzie, tylko kształtują projekty dla topowych marek.

  • Ambitne, nieszablonowe projekty – nie kopiujemy schematów, wolimy gotować od zera, z kreatywnym twistem.

  • Swobodę działania – elastyczne godziny i możliwość pracy hybrydowej, bez mikro-zarządzania.

  • Nowoczesne narzędzia – wszystko, czego potrzebujesz, żeby realizować nawet najbardziej szalone pomysły.

  • Zajęcia z native speakerem – bo wiemy, że dobry angielski to dziś must-have.

  • Pakiet medyczny Enel-Med + ubezpieczenie zdrowotne – w zdrowym ciele, zdrowy brief.

  • Biuro w centrum Warszawy – z dobrą energią, kreatywną przestrzenią i lodówką pełną Pepsi.

  • Kreatywne nagrody – „Złote Tosty” dla kampanii, które zapadają w pamięć (i w żołądek też trochę 😉).

 

Feeders Agency z pomocą HearMe wspiera kondycję psychiczną swoich pracowników oferując nielimitowane konsultacje psychologiczne online, webinary i warsztaty. Wspólnie dbamy o to, by serce i głowa naszych pracowników były spokojne. 🧠❤️


Jak wygląda proces rekrutacji?

  1. Weryfikacja CV oraz Portfolio: Przejrzymy Twoje zgłoszenie, aby sprawdzić, czy Twoje doświadczenie i umiejętności pasują do naszej wizji. To ważne, bo aplikacje bez portfolio nie będą rozpatrywane.

  2. Rozmowa z Magdą – naszą HR Managerką: Krótka, około 15-minutowa rozmowa telefoniczna. Magda zada kilka pytań, aby dowiedzieć się, jaka jest Twoja zajawka na social media. 💬

  3. Spotkanie z Kaśką – naszą Social Media Lead, podczas której sprawdzimy Twoje podejście do komunikacji w social media i współpracy w zespole.

  4. Po rozmowie z Kasią może pojawić się krótkie zadanie rekrutacyjne, ale nie zawsze – wszystko zależy od tego, jak potoczy się rozmowa.

 

Oferta dodana: 08.10.2025
Lokalizacja biura

Senior Social Media Creative

10 000 - 11 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikuj na ofertę pracy

Senior Social Media Creative

Księdza Ignacego Skorupki 5, Warszawa

Feeders Agency

10 000 - 11 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
8 500 - 9 500 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Feeders Agency sp z.o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Mazowiecka 9, 00-052 Warszawa(dalej jako "ad... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca