Twój zakres obowiązków:
Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem czatu, e-maila oraz telefonu
Udzielanie informacji na temat produktów i usług oferowanych przez firmę
Rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów (I linia wsparcia)
Przekazywanie bardziej złożonych spraw do odpowiednich działów (II linia wsparcia)
Rejestrowanie i aktualizowanie zgłoszeń w systemie CRM lub helpdesk
Monitorowanie statusów zgłoszeń i zapewnienie klientom bieżących informacji o ich realizacji
Diagnozowanie podstawowych usterek technicznych związanych z oprogramowaniem, kontami użytkowników lub sprzętem
Współpraca z innymi działami firmy w celu skutecznego rozwiązywania zgłoszeń
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami
Nasze wymagania
Umiejętność obsługi urządzeń oraz aplikacji mobilnych i webowych
Otwartość na nowe technologie
Znajomość systemów: Windows, macOS, Linux oraz mobilnych: Android, iOS (dająca możliwość swobodnego konfigurowania zainstalowanych aplikacji)
Cierpliwość
Otwartość na ludzi i chęć pomocy
Samodzielność w planowaniu własnego czasu pracy oraz wykonywaniu zadań
Szybkiego uczenia się nowych aplikacji i nowych technologii pod okiem bardziej doświadczonych pracowników
Znajomość języka polskiego na poziomie min. C1
Praca z biura w Krakowie kilka dni w tygodniu
Mile widziane
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Chęć do wyjazdów firmowych (eventy, targi itp.)
Znajomość języka angielskiego lub włoskiego na poziomie B1
Znajomość programu Bitrix
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie w start-upie wraz z możliwością dostępu do najnowszych technologii
Przyjazną atmosferę opartą na zaufaniu i różnorodności
Możliwość rozwoju zawodowego
Rozwój osobisty i samodzielność w realizacji zadań
Możliwość pracy zdalnej w wybrane dni
Dobrą kawę/herbatę w biurze 🙂
Parking dla rowerów
Możliwość korzystania z Karty MultiSport
*Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
Rekomendowane oferty