Junior HelpDesk & IT Support
Nowa
Obsługa klienta

Junior HelpDesk & IT Support

Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Staż / Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C2

branża IT

customer service

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Twój zakres obowiązków:


  • Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem czatu, e-maila oraz telefonu

  • Udzielanie informacji na temat produktów i usług oferowanych przez firmę

  • Rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów (I linia wsparcia)

  • Przekazywanie bardziej złożonych spraw do odpowiednich działów (II linia wsparcia)

  • Rejestrowanie i aktualizowanie zgłoszeń w systemie CRM lub helpdesk

  • Monitorowanie statusów zgłoszeń i zapewnienie klientom bieżących informacji o ich realizacji

  • Diagnozowanie podstawowych usterek technicznych związanych z oprogramowaniem, kontami użytkowników lub sprzętem

  • Współpraca z innymi działami firmy w celu skutecznego rozwiązywania zgłoszeń

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami


Nasze wymagania


  • Umiejętność obsługi urządzeń oraz aplikacji mobilnych i webowych

  • Otwartość na nowe technologie

  • Znajomość systemów: Windows, macOS, Linux oraz mobilnych: Android, iOS (dająca możliwość swobodnego konfigurowania zainstalowanych aplikacji)

  • Cierpliwość

  • Otwartość na ludzi i chęć pomocy

  • Samodzielność w planowaniu własnego czasu pracy oraz wykonywaniu zadań

  • Szybkiego uczenia się nowych aplikacji i nowych technologii pod okiem bardziej doświadczonych pracowników

  • Znajomość języka polskiego na poziomie min. C1

  • Praca z biura w Krakowie kilka dni w tygodniu

Mile widziane


  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

  • Chęć do wyjazdów firmowych (eventy, targi itp.)

  • Znajomość języka angielskiego lub włoskiego na poziomie B1

  • Znajomość programu Bitrix

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w start-upie wraz z możliwością dostępu do najnowszych technologii

  • Przyjazną atmosferę opartą na zaufaniu i różnorodności

  • Możliwość rozwoju zawodowego

  • Rozwój osobisty i samodzielność w realizacji zadań

  • Możliwość pracy zdalnej w wybrane dni

  • Dobrą kawę/herbatę w biurze 🙂

  • Parking dla rowerów

  • Możliwość korzystania z Karty MultiSport



*Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami