Oferty
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta - j. niemiecki B2+ / j. angielski B2
Nowa
Sprzedaż

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta - j. niemiecki B2+ / j. angielski B2

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

język niemiecki

język angielski

e-commerce

CRM

Opis stanowiska

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta - j. niemiecki B2+ / j. angielski B2

Jesteśmy firmą z ponad 14-letnim doświadczeniem w sprzedaży internetowej rozwiązań do budowy sieci światłowodowych. W związku z dynamicznym rozwojem na rynkach zagranicznych szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu i wesprze klientów w języku niemieckim i angielskim.


Kogo szukamy?

Szukamy osoby, która płynnie posługuje się językiem niemieckim (poziom B2+) oraz ma dobrą znajomość języka angielskiego (poziom B2). Idealny kandydat powinien być otwarty na naukę nowych technologii, samodzielny w działaniu i dobrze zorganizowany. W codziennej pracy będziesz odpowiadać za bezpośredni kontakt z klientami, głównie w języku niemieckim, dlatego kluczowe są wysokie umiejętności językowe w tym zakresie.


Jakie będą Twoje zadania?

  • Obsługa zapytań klientów w języku niemieckim i angielskim przez mail, czat i telefon (głównie B2B),
  • Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z produktami światłowodowymi (po wdrożeniu),
  • Aktualizacja treści i ofert na stronach internetowych oraz portalach sprzedażowych,
  • Obsługa kont na platformach marketplace, takich jak eBay, Amazon czy inne lokalne portale sprzedażowe,
  • Wprowadzanie danych do systemu CRM i wsparcie zespołu sprzedaży,
  • Przygotowywanie raportów dotyczących obsługi klienta oraz analiza potrzeb klientów.


Czego oczekujemy?

  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2+),
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2),
  • Chęci nauki i zdobywania wiedzy technicznej w zakresie produktów światłowodowych,
  • Doświadczenia lub chęci do nauki obsługi platform marketplace (np. eBay, Amazon),
  • Umiejętności samodzielnej organizacji pracy i rozwiązywania problemów,
  • Rzetelności, dokładności i proaktywnego podejścia do klienta.


Co będzie dodatkowym atutem?

  • Znajomość dodatkowych języków obcych (np. francuski, hiszpański, włoski),
  • Doświadczenie w obsłudze klienta w branży technologicznej lub B2B,
  • Znajomość platform sprzedażowych (np. PrestaShop, WooCommerce, Magento),
  • Wykształcenie techniczne lub doświadczenie w pracy z produktami IT.


Co oferujemy?

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,
  • Atrakcyjne warunki pracy i wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
  • Pracę w modelu hybrydowym (częściowo zdalnie),
  • Przyjazną atmosferę w małym, zgranym zespole,
  • Realny wpływ na rozwój firmy oraz możliwość wdrażania własnych pomysłów,
  • Możliwość rozwoju w obszarze nowoczesnych technologii i sprzedaży na rynkach międzynarodowych.


Jeżeli szukasz pracy, która pozwoli Ci rozwijać się w międzynarodowym środowisku, cenisz sobie kontakt z klientami i interesują Cię nowe technologie, wyślij nam swoje CV! Chętnie porozmawiamy o możliwościach współpracy.



Sprawdź podobne oferty pracy

Pracownik ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

Nowa
5 100 pln
JYSK
Radomsko
obsługa klienta
język angielski
customer service
Nowa

Pracownik/Pracowniczka Działu Obsługi Klienta (3/4 etatu), IKEA Retail, Szczecin

Nowa
IKEA Retail Sp. z o.o.
Szczecin
customer service
Nowa

Specjalista / Specjalistka ds. eCommerce (Marketplace)

Nowa
Green Cell
Kraków
Amazon
emag
Allegro
Nowa

Przedstawiciel handlowy-doradca kilenta

Nowa
5 000 - 12 000 pln
Dom Pełen Energii Sp. z o.o.
Poznań
samodzielność
negocjacje
elastyczność
Nowa

Specjalista ds. wsparcia procesu sprzedaży (branża IT)

Nowa
BTC Sp. z o.o.
Szczecin
komunikacja
it
sprzedaż
Nowa