Młodszy/a Specjalista/ka ds. kadr i płac
HR

Młodszy/a Specjalista/ka ds. kadr i płac

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C2

kadry

Płace

Enova365

Mile widziane

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jeśli widzisz nasze ogłoszenie po raz kolejny - to nie przypadek! Zespół Finkera regularnie się powiększa, ponieważ zaufało nam już wielu Klientów, a nowych projektów przybywa. Obecnie rekrutujemy z myślą o przyszłości - nie mamy pilnej potrzeby zatrudnienia, ale chcemy już teraz nawiązać kontakt z osobami, które mogłyby do nas dołączyć w perspektywie kolejnych miesięcy.


Masz trzymiesięczny okres wypowiedzenia? A może dopiero rozważasz zmianę? Zapoznaj się z naszą ofertą i sprawdź, co możemy Ci zaoferować!


W Finkerze stawiamy na jakość, relacje, szacunek, automatyzację i ciągłe doskonalenie procesów. Od 10 lat tworzymy nowoczesne, zewnętrzne działy finansowo-księgowe i wspieramy naszych Klientów między innymi w zakresie księgowości, kadr i płac, kontrolingu oraz funkcji dyrektora finansowego (zerknij na naszą stronę - mamy wiele do zaoferowania 🚀).


Z chęcią Cię poznamy jeśli:


  1. posiadasz co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu spraw kadrowo-płacowych,
  2. posiadasz doświadczenie w pracy z enova365 (dodatkowa znajomość Symfonii i Google Workspace będzie dużym atutem),
  3. posiadasz kurs kadrowo-płacowy w SKwP,
  4. posiadasz praktyczną wiedzę z zakresu prawa pracy oraz zagadnień kadrowo-płacowych,
  5. lubisz to co robisz, chcesz się rozwijać i sam/a z ciekawości śledzisz zmiany w przepisach,
  6. lubisz nowinki digitalowe i chętnie usprawniasz/automatyzujesz swoją pracę,
  7. odpowiedzialność, dokładność i zaangażowanie to Twoje drugie imię,
  8. jesteś komunikatywna/y i potrafisz współpracować z ludźmi,
  9. dodatkowym atutem będzie również znajomość języka angielskiego oraz doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym (obsłudze klienta zewnętrznego).


Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/y za:


  1. obsługę kadrowo-płacową naszych Klientów (akta osobowe, sporządzanie dokumentów w zakresie nawiązywania, zmiany i rozwiązywania stosunku pracy, świadectwa pracy, zaświadczenia, ewidencja czasu pracy),
  2. sporządzanie comiesięcznych list płac oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych,
  3. kontrolę terminowości wykonywania badań lekarskich/szkoleń BHP,
  4. udział w sporządzaniu sprawozdań i deklaracji ZUS, GUS, US, PFRON, PPK.


W zamian za Twoje zaangażowanie i wykonywaną sumiennie pracę oferujemy Ci:


  1. zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę,
  2. elastyczne godziny pracy - rozpoczynamy między 8 a 10,
  3. po okresie stacjonarnego wdrożenia - w naszym biurze w Warszawie przy ulicy Wilczej 71 możesz pracować hybrydowo - jesteśmy elastyczni, jednak będziemy potrzebować Cię kilka razy w miesiącu w biurze,
  4. laptopa i monitor - dla wygodniejszej pracy,
  5. przyjemny proces wdrożenia, który pozwoli Ci szybko odnaleźć się w nowym miejscu,
  6. rozwój - codzienny, ale także dofinansowanie do szkoleń podnoszących Twoją wiedzę,
  7. dofinansowanie opieki medycznej (pakiet Allianz),
  8. dostęp do platformy LEX,
  9. spotkania integracyjne kilka razy w roku,
  10. luźna atmosfera i brak dress codu - zależy nam, żebyś czuł(a) się u nas dobrze i wygodnie pod każdym względem ;).