Dołącz do naszego zespołu jako Samodzielna/y Księgowa/y
Jeśli widzisz nasze ogłoszenie po raz kolejny – to nie przypadek!
Zespół cały czas się rozwija, a my sukcesywnie i na spokojnie tworzymy nowe miejsca pracy. Obecnie rekrutujemy z myślą o przyszłości- nie mamy obecnie pilnej potrzeby zatrudnienia, ale chcemy już teraz nawiązać kontakt i relacje z osobami, które mogłyby do nas dołączyć w niedalekiej perspektywie.
Może masz trzymiesięczny okres wypowiedzenia? A może dopiero rozważasz zmianę? Zapoznaj się z naszą ofertą i sprawdź, co możemy Ci zaproponować!
W Finkerze stawiamy na jakość, relacje, szacunek, automatyzację i ciągłe doskonalenie procesów. Od 10 lat tworzymy nowoczesne, zewnętrzne działy finansowo-księgowe i wspieramy naszych Klientów między innymi w zakresie księgowości, kadr i płac, kontrolingu oraz funkcji dyrektora finansowego (zerknij na naszą stronę finker.pl/uslugi - mamy wiele do zaoferowania 🚀).
Nasze biuro mieści się w Warszawie (przy ulicy Wilczej, w pobliżu dworca Warszawa Centralna), ale pracujemy w elastyczny sposób (zdalnie / hybrydowo / stacjonarnie), więc nie zamykamy się na kandydatów z różnych lokalizacji.
Kogo szukamy?
Osoby z doświadczeniem, która:
-
pracowała minimum 2 lata jako samodzielna/y księgowa/y (obsługując Klientów kompleksowo, a nie tylko wycinek księgowości),
-
posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse / rachunkowość / ekonomia itp.),
Mile widziane:
-
znajomość systemów enova365 i SaldeoSMART.
-
doświadczenie w biurze rachunkowym / outsourcingu finansowym,
-
znajomość środowiska Google Workspace,
-
dodatkowe kursy i szkolenia (np. organizowane przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce).
Czym będziesz się zajmować?
-
Prowadzeniem pełnej księgowości spółek (w zależności od wielkości i profilu Klienta),
-
Sporządzaniem deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PCC) i plików JPK,
-
Weryfikacją i uzgadnianiem zapisów księgowych,
-
Księgowaniem faktur zakupowych i sprzedażowych (AP, AR), RMK, WNT, WDT, importu towarów i usług, gospodarka magazynowa,
-
Rozliczaniem delegacji, księgowaniem wyciągów bankowych, raportów kasowych i rozliczeń płatności
-
Sporządzaniem bilansów okresowych i sprawozdań finansowych,
-
Wsparciem zespołu w codziennych zadaniach, tworzeniem raportów, zestawień i zadaniami ad hoc.
Pracując z nami możesz mieć pewność co do:
-
Pracy w firmie, która stawia na jakość, a nie ilość,
-
Wsparcia doświadczonego zespołu i przełożonych - szukamy rozwiązań, nie winnych,
-
Partnerskiego podejścia i zdrowej, luźnej atmosfery. Zależy nam, żebyś czuł(a) się u nas dobrze i wygodnie pod każdym względem 🙂
-
Stabilnego zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B - To zależy od Ciebie) i wynagrodzenia uzależnionego od Twoich umiejętności,
-
Elastycznego czasu i miejsca pracy (startujemy między 8:00 a 10:00 i pracujemy 8h dziennie). Po okresie wdrożenia, możesz też pracować większość czasu z domu, hybrydowo lub stacjonarnie w naszym biurze w Warszawie przy ulicy Wilczej 71, w zależności od potrzeb Twoich i zespołu.
-
Wsparcia w rozwoju - dostęp do niezbędnych narzędzi pracy, platform: LTCA i GOFIN oraz dofinansowania szkoleń,
-
Dofinansowania opieki medycznej - korzystamy z pakietów Allianz
Jeśli szukasz miejsca, gdzie możesz się rozwijać, mieć wpływ, a jednocześnie pracować w przyjaznej atmosferze - aplikuj! Chętnie Cię poznamy. Nawet jeśli nie nawiążemy współpracy w tej rekrutacji, to kto wie co będzie za jakiś czas 🙂
Informacja zwrotna to nasza podstawa, a cały proces rekrutacji prowadzimy z uważnością i szacunkiem- tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani 🙂