Junior Technical Support Specialist
Nowa
Obsługa klienta

Junior Technical Support Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż / Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B1

polski C2

obsługa klienta

komunikatywność

Mile widziane

SQL

bazy danych

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków


  • obsługa zapytań Klientów (przez telefon/chat/email)

  • analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów

  • budowanie pozytywnego wizerunku i dobrych relacji z Klientami

  • współpraca z działem programistów oraz innymi działami firmy

  • dbanie o wysoką jakość realizowanych zadań

  • tworzenie raportów, zestawień z wykorzystaniem arkuszy kalkulacyjnych


Nasze wymagania


  • umiejętność analitycznego myślenia i chęci uczenia się

  • umiejętność diagnozowania i szybkiego reagowania na problemy Klienta

  • zaangażowanie, skrupulatność i odpowiedzialność

  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - minimum poziom B2

  • komunikatywność

  • dobra organizacja własnej pracy

  • chęć do pracy stacjonarnej w siedzibie firmy - po okresie wdrożenia możliwość pracy w systemie hybrydowym


Mile widziane


  • znajomość podstawowych narzędzi bazodanowych, w szczególności podstaw języka SQL

  • znajomość arkuszy kalkulacyjnych na poziomie zaawansowanym