Twój zakres obowiązków
obsługa zapytań Klientów (przez telefon/chat/email)
analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów
budowanie pozytywnego wizerunku i dobrych relacji z Klientami
współpraca z działem programistów oraz innymi działami firmy
dbanie o wysoką jakość realizowanych zadań
tworzenie raportów, zestawień z wykorzystaniem arkuszy kalkulacyjnych
Nasze wymagania
umiejętność analitycznego myślenia i chęci uczenia się
umiejętność diagnozowania i szybkiego reagowania na problemy Klienta
zaangażowanie, skrupulatność i odpowiedzialność
dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - minimum poziom B2
komunikatywność
dobra organizacja własnej pracy
chęć do pracy stacjonarnej w siedzibie firmy - po okresie wdrożenia możliwość pracy w systemie hybrydowym
Mile widziane
znajomość podstawowych narzędzi bazodanowych, w szczególności podstaw języka SQL
znajomość arkuszy kalkulacyjnych na poziomie zaawansowanym
Rekomendowane oferty