Service Manager
Flame Employment Polska Sp. z o.o. działa na rynku od 2006 roku. Dla naszych klientów, zarówno polskich, jak i zagranicznych, zrekrutowaliśmy 19 000 kandydatów.
Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy z sektora technicznego (przemysł, automatyka, instalacje) poszukujemy osoby do objęcia kluczowego stanowiska w dziale serwisu. Jeśli posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem serwisowym, utrzymywaniu profesjonalnych relacji z klientami oraz koordynowaniu działań uruchomieniowych i posprzedażowych – ta rola może być dla Ciebie.
Stawka na umowie o pracę: 12 000 PLN brutto – 18 000 PLN brutto
Zakres obowiązków:
• Nadzór nad bezpośrednimi relacjami z klientem (w tym klientem globalnym)
• Aktywny udział w rozwoju i budowaniu struktury działu serwisowego
• Organizowanie oraz koordynowanie działań uruchomieniowych, serwisowych i posprzedażowych (w tym gwarancyjnych)
• Odpowiedzialność za proces sprzedaży części zamiennych i usług serwisowych
• Współpraca z działem konstrukcyjnym oraz logistyką
• Przygotowywanie ofert i wycen usług oraz części zamiennych
• Zarządzanie zespołem serwisantów i techników
• Weryfikacja wycen i nadzór nad realizacją usług serwisowych
• Udział w wybranych działaniach serwisowych u klientów
Wymagania:
• Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/ C1 (kontakt z klientem globalnym)
• Gotowość do częstych wyjazdów służbowych ( cały świat)
• Wykształcenie techniczne oraz chęć do podnoszenia swoich kwalifikacji
• Doświadczenie na stanowisku związanym z serwisem, automatyzacją lub uruchomieniami
• Znajomość procesów serwisowych oraz cyklu życia produktu (w tym posprzedażowego)
• Dobra znajomość pakietu MS Office
• Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
• Umiejętność zarządzania zespołem
• Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem
• Proaktywność i samodzielność w wykonywaniu zadań
• Umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu
• Znajomość systemów ERP/CRM, doświadczenie w ofertowaniu – mile widziane
Oferujemy:
• Pracę w firmie będącej liderem w swojej branży
• Udział w tworzeniu nowoczesnego działu serwisowego w międzynarodowej organizacji
• Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
• Stabilne zatrudnienie i realna możliwość rozwoju
• Pakiet relokacyjny
• Dofinansowanie do urlopu
Service Manager
Service Manager