Junior Operations Specialist - Flatmate.pl
Nowa
Sprzedaż

Junior Operations Specialist - Flatmate.pl

Warszawa
3 000 - 9 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
3 000 - 9 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

CRM

ChatGPT

komunikatywność

łatwość w nawiązywaniu kontaktów

Organizacja i wielozadaniowość

Samodzielność i odpowiedzialność

Umiejętność pracy z ludźmi

doświadczenie w sprzedaży

Mile widziane

digital marketing

content marketing

branża nieruchomości

badanie rynku

obsługa posprzedażowa

Swoboda mówienia przed kamerą

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą specjalizującą się w kompleksowym zarządzaniu najmem długoterminowym. Naszą misją jest zdejmowanie z barków właścicieli mieszkań wszystkich obowiązków związanych z wynajmem – od znalezienia najemcy, przez bieżący nadzór, po rozliczenia i koordynację napraw.


W związku z rozwojem firmy poszukujemy nowej osoby do zespołu – kogoś, kto będzie solidnym filarem w działaniach sprzedażowych i operacyjnych oraz sprawnie odnajdzie się w dynamicznym środowisku. Zależy nam na osobie, z którą współpraca będzie nie tylko skuteczna, ale i przyjemna – również na co dzień.


Będziesz pełnić ważną funkcję w naszym zespole, prowadząc działania sprzedażowe oraz codzienne działania operacyjne związane z zarządzaniem najmem nieruchomości. Twoja praca pomoże zwiększyć przychody, usprawnić procesy, rozwiązywać bieżące problemy i utrzymać wysoki standard obsługi mieszkań.


To stanowisko to nie tylko ciekawe wyzwania i przestrzeń do rozwoju, ale też współpraca z zaangażowanym, wspierającym zespołem. Dajemy Ci miejsce, gdzie Twoja praca naprawdę ma znaczenie – wpływasz na realne efekty, a nie tylko „odhaczasz zadania”.


Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie działań sprzedażowych

  • Wsparcie codziennego funkcjonowania procesów związanych z zarządzaniem najmem nieruchomości,

  • Udział w realizacji transakcji najmu oraz bieżącej obsłudze mieszkań i najemców,

  • Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach oraz prowadzenie niezbędnych ewidencji (np. stanu technicznego, rozliczeń, kontaktów z klientami),

  • Tworzenie treści marketingowych na social media

  • Koordynacja obiegu dokumentów i dbanie o porządek administracyjny,

  • Współpraca z zewnętrznymi podwykonawcami (serwisanci, prawnicy, administratorzy),

  • Wsparcie operacyjne w zadaniach terenowych (przekazania mieszkań, drobne zakupy, dokumenty).


Szukamy kogoś, kto:

  • Lubi elastyczność – nie mamy sztywnych godzin pracy, liczy się efekt, nie siedzenie 8h,

  • Myśli samodzielnie, ogarnia rzeczy „na własną rękę” i nie boi się działać,

  • Ma otwartą głowę i chce się rozwijać,

  • Potrafi gadać z ludźmi, również w trudnych sytuacjach,

  • Umie szybko rozwiązywać problemy (czasem kreatywnie),

  • Chce współtworzyć coś fajnego i ma w sobie luz, ale i odpowiedzialność.


Mile widziane:

  • Doświadczenie min. 1 rok w sprzedaży

  • Doświadczenie min. 1 rok w pracy z klientem (account executive, customer success),

  • Doświadczenie w pracy z systemami CRM lub innymi narzędziami do zarządzania relacjami z klientem,

  • Praktyka w pracy asystenckiej, administracyjnej lub przy koordynacji projektów.

  • Umiejętność tworzenia treści cyfrowych


Co oferujemy:

  • Elastyczny czas pracy – samodzielnie planujesz swój dzień, liczy się efekt

  • Częściowo praca zdalna + stacjonarne spotkania z Klientem

  • Realny wpływ na firmę – Twoje decyzje i działania mają znaczenie dla tego, jak funkcjonujemy

  • Swobodną, partnerską atmosferę – nie jesteśmy korporacją, tylko zespołem normalnych ludzi, którzy stawiają na otwartość, komunikację i wzajemne wsparcie

  • Bezpieczną przestrzeń na rozwój i naukę – nie oczekujemy, że będziesz wiedzieć wszystko od razu. Błędy traktujemy jako okazję do poprawy i wspólnego uczenia się

  • Kulturę rozwoju – dzielimy się wiedzą, rozmawiamy o tym, co można zrobić lepiej, uczymy się od siebie nawzajem

  • Relacje oparte na zaufaniu i samodzielności – nie rozliczamy z „godzin przy komputerze”, tylko z odpowiedzialnego podejścia do zadań


Proces Rekrutacyjny:

  • Mail z zadaniami z elementami Assessment Center

  • 5-minutowa rozmowa telefoniczna

  • 45-minutowa wideo-rozmowa kwalifikacyjna

  • Test predyspozycji predyspozycji zawodowych/mocnych stron

  • Spotkanie

3 000 - 9 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ