Twój zakres obowiązków
Zarządzanie ofertą produktową (dodawanie towarów, optymalizacja oferty, analiza benchmarków).
Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej w sklepie internetowym – akcje promocyjne, planowanie treści SEO we współpracy z agencją, mailing, marketing automation.
Współpraca z działem marketingu, call center i magazynem w procesach operacyjnych.
Monitoring działania sklepu, testowanie funkcjonalności, raportowanie błędów.
Współtworzenie audytów oraz analiz UX i rekomendowanie usprawnień.
Prowadzenie checklist i dokumentacji operacyjnej.
Wsparcie automatyzacji procesów (np. email/sms marketing/optymalizacja integracji.
Nasze wymagania
Posiadasz doświadczenie w pracy w e-commerce minimum rok.
Jesteś gotowa/y do pracy w biurze/w formie hybrydowej.
Znasz pakiet Office.
Znasz język angielski na poziomie B2.
Masz proaktywną postawę - podejmujesz się nowych wyzwań i nieustannie zastanawiasz się jak skalować sprzedaż.
Mile widziane znajomość praktyczna platform: Baselinker, Shopify, IAI.
To oferujemy
Pracę w rozwijającym się dziale e-commerce i wsparcie doświadczonego managera
Pakiet benefitów: PZU Sport, zniżkę na firmowe produkty, pyszną darmową kawę Costa Coffee, dzień wolny z okazji urodzin, szkolenia wewnętrzne, inspiracyjne spotkania, integracje firmowe!
Stabilne zatrudnienie, narzędzia pracy i onboarding
Szkolenia i możliwość dalszego rozwoju
Rekomendowane oferty