Jako Młodszy specjalista ds. marketingu będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie działań marketingowych w naszej firmie. Twoje zadania będą obejmować:
- bieżące wsparcie codziennej pracy działu marketingu,
- tworzenie materiałów promocyjnych we współpracy z grafikiem oraz pomoc w realizacji kampanii marketingowych online i offline,
- przygotowywanie treści reklamowych, artykułów prasowych,
- aktualizacja treści na stronach internetowych – praca w CMS, publikacja postów w SoMe,
- przygotowywanie prezentacji produktowych, materiałów szkoleniowo reklamowych,
- udział w organizacji wydarzeń edukacyjnych: szkoleń, konferencji, webinariów,
- pomoc w organizacji wydarzeń firmowych,
- współpraca z grafikami, mediami, agencjami reklamowymi,
- zarządzanie magazynem marketingowym,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz realizacja strategii marketingowej.
Co my możemy zaoferować Tobie:
- możliwość wykupienia pakietu medycznego, grupowego ubezpieczenia czy karty multisport na preferencyjnych warunkach,
- skrupulatnie przygotowane wdrożenie - na ten czas zapewnimy Ci wsparcie opiekuna, który pomoże Ci odnaleźć się w naszej organizacji i w Twoich obowiązkach,
- wspierający i mocny merytorycznie zespół,
- ciekawą pracę w polskiej firmie, rozwijającej swój biznes również na rynkach zagranicznych,
- atmosferę współpracy i wiele wyzwań, dzięki którym każdy dzień w pracy będzie wymagający, ale też satysfakcjonujący,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B, w firmie o ugruntowanej pozycji - działamy na rynku już od ponad 20 lat,
- pracę stacjonarną z możliwością pracy zdalnej 4 dni w miesiącu w atrakcyjnym środowisku pracy w nowym biurze - nowoczesny, a zarazem industrialny wystrój, przestronne pokoje, komfortowe sale spotkań, przytulna przestrzeń kuchenna z jadalnią i tarasem.
Czego oczekujemy:
- wykształcenia kierunkowego, minimalnego doświadczenia na podobnym stanowisku lub niesamowicie dużych chęci nauki tego obszaru,
- samodzielności i dobrej organizacji pracy oraz umiejętności pracy nad kilkoma projektami równocześnie,
- znajomości zagadnień związanych z marketingiem online, reklamą, PR,
- kreatywności, komunikatywności, otwartości oraz inicjatywy w działaniu,
- silnego poczucia estetyki,
- prawa jazdy kat. B,
- mile widziane będzie doświadczenie w obsłudze CMS oraz Facebook Business Suite.