Kim jesteśmy?
Agencją marketingową, prowadzącą kompleksową obsługę kanałów digital. Główny nacisk kładziemy na umiejętności analityczne, tworzenie lejków konwersji, mierzenie sprzedaży oraz kontakt i relacje z klientami.
Poszukujemy eksperta do działu performance, zajmującego się prowadzeniem i optymalizacją kampanii w ramach najpopularniejszych platform społecznościowych m.in. Facebook, Instagram, X, LinkedIn, TikTok. Docelowo do Twoich zadań będzie należało również nawiązywanie i budowanie relacji z klientami oraz partnerami zewnętrznymi (afiliacja, mailingi) oraz współpraca z naszym działem kreacji i działem SEM (jeśli masz doświadczenie w obszarze performance, ale chcesz się rozwijać i poznać kolejne kanały kontrolując cały wynik klienta to zapraszamy do udziału w rekrutacji).
Pracujemy w modelu hybrydowym - częściowo zdalnie, częściowo w biurze na warszawskim Żoliborzu.
📍 Czego oczekujemy?
➡ Minimum 3 lat doświadczenia w jednym z obszarów: kampanie Meta Ads, Google Ads, media planning
➡ Biegłości w Excelu i pracy z danymi
➡ Znajomości narzędzi: GA4, GTM, Looker Studio
➡ Umiejętności przygotowywania analiz, raportów i prezentacji
➡ Angielskiego na poziomie min. B2
➡ Dobrej organizacji pracy i komunikatywności
➡ Samodzielności, pro-aktywności i odpowiedzialności za powierzone zadania
Oferujemy:
wynagrodzenie w przedziale 7 000 - 10 000 zł netto, w zależności od doświadczenia i umiejętności
📍 Co oferujemy?
✅ Stabilne zatrudnienie (UoP lub B2B)
✅ 7-godzinny dzień pracy (w piątki 6h!)
✅ Pracę hybrydową z biura na Żoliborzu (Warszawa)
✅ Niekorporacyjną atmosferę i wsparcie zespołu
✅ Samodzielność i realny wpływ na prowadzone projekty
✅ Benefity: opieka medyczna, Multisport, lekcje angielskiego i inne
✅ Zgrany, zaangażowany i pomocny zespół
Zakres obowiązków:
➡ Planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych (Meta Ads, LinkedIn, TikTok, X, Twitch)
➡ Przygotowywanie estymacji, media planów, egzekucja KPI
➡ Przygotowywanie analiz, raportów i rekomendacji dla klientów
➡ Optymalizacja działań mediowych w oparciu o dane i cele kampanii
➡ Udział w spotkaniach z klientami i statusach projektowych
➡ Aktywna współpraca z działem kreacji, influencer marketingu, SEM, SEO
➡ Poznawanie nowych narzędzi, technologii, kanałów, testowanie
Jeśli jesteś zainteresowany/a, wyślij swoje CV i kilka słów wypełniając formularz poniżej.
Wybranych kandydatów zaprosimy na rozmowę kwalifikacyjną.
Brutto miesięcznie - Dowolna
Rekomendowane oferty