Oferty
Asystent Działu Handlowego
Nowa

Asystent Działu Handlowego

Łódź
5 000 - 7 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 000 - 7 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - UoD
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B, UoD
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

Mile widziane

branża IT

myślenie projektowe

Opis stanowiska

Jesteśmy firmą handlową i specjalizujemy się w zabezpieczeniach sieciowych, budowie środowisk serwerowych oraz tworzeniu oraz obsłudze systemów kopii zapasowych i przywracania danych.


Dołączając do naszego zespołu, poznasz od podstaw techniki sprzedaży w branży IT. A co nie mniej ważne – przekonasz się, że naszą najważniejszą cechą jest ludzkie podejście w relacjach – zarówno z klientami, jak i wewnątrz zespołu! Zresztą... sprawdź naszą stronę internetową albo konto na Facebooku. 😉


Asystent Działu Handlowego 

Miejsce pracy: Forteca, Biuro Handlowe: Generała Józefa Sułkowskiego 29a, 94-307 Łódź

Widełki płacowe: 5000-7000 zł brutto (netto B2B)

Rodzaj umowy: preferowane B2B lub Umowa o Dzieło. Możliwość przejścia na UoP po okresie próbnym.

Model Pracy: Hybrydowy 80% stacjonarnie / 20% Zdalnie.


Co oferujemy?

  • Elastyczną formę zatrudnienia (B2B/UoD/UoP);
  • Pracę w modelu hybrydowym: 80% stacjonarnie / 20% zdalnie
  • Jasne zasady awansu z Asystenta na Handlowca;
  • Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych;
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole;
  • Dobrze zaprojektowane procedury i narzędzia, aby Twoja praca była wygodna i efektywna;
  • Swobodę i wsparcie samodzielności – to Ty najlepiej wiesz, jak optymalnie wykonać swoje zadania;
  • Partnerskie relacje oparte na zaufaniu – godzimy się tyle razy, ile się kłócimy;
  • Zdrową atmosferę, nielimitowaną kawę, a po pracy czas na kino, planszówki i dobre jedzenie;
  • Realny wpływ na rozwój firmy – cenimy pomysły i inicjatywę naszych pracowników.


Zakres obowiązków:

  • Obsługa kontaktów biznesowych;
  • Przygotowywanie ofert handlowych;
  • Obsługa dokumentów sprzedażowych;
  • Koordynowanie projektów handlowych;
  • Składanie ofert i negocjowanie warunków współpracy.


Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Znajomości pakietu MS 365;
  • Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole;
  • Otwartości na współpracę i chęci rozwoju;
  • Skrupulatności i dobrej organizacji pracy.


Mile widziane:

  • Doświadczenie w branży IT;
  • Umiejętność myślenia projektowego.


Jak wygląda proces rekrutacji? 


Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Jednak każda osoba zaproszona do pierwszego etapu może być pewna, że otrzyma od nas informację zwrotną, bez względu na wynik rozmowy.

Proces rekrutacyjny chcemy zamknąć tak szybko, jak to możliwe!


  1. Prześlij nam swoje CV.
  2. Jeśli zakwalifikujesz się do kolejnego etapu, w ciągu 5 dni roboczych zaprosimy Cię na spotkanie w ramach Etapu pierwszego.
  3. Etap I – wstępna rozmowa rekrutacyjna.
  4. Etap II – rozmowa rekrutacyjna z Dyrektorem Działu Handlowego.
  5. Etap III – witaj w Fortecy! 😉 

5 000 - 7 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

5 000 - 7 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - UoD

Rekomendowane oferty

Asystentka Zarządu

Nowa
4 880 PLN/mies.
Centralna Agencja Bezpieczeństwa Biznesu
Wrocław
dokumentacja sprzedaży
Microsoft Office Excel
prowadzenie dokumentacji
Nowa

Back Office Coordinator (Headquarters)

Nowa
AAA Auto
Warszawa
Microsoft Office Excel
Microsoft Office
outlook
Nowa

Asystent/ka członka Zarządu

Nowa
Alior Bank SA
Warszawa
język angielski
Nowa

Wsparcie działu rekrutacji

Nowa
Centrum Medyczne ENEL-MED S.A.
Białystok
otwartość
zaangażowanie
komunikatywność
Nowa

Asystent w Dziale Zakupów

Nowa
CCC Group
Warszawa
Zorganizowanie
skrupulatność
Nowa